sognis Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hey jeg kjøpte en My Book Essential Edition 2.0 ekstern harddisk for en liten stund tilbake. Jeg kjørte den først på det orginale FAT32 formatet, men fant fort ut at det formatet var helt håpløst. Jeg fikk ingen filer over 4 GB over, Derfor Formaterte jeg harddisken til NTFS. Nå var harddisken helt tom og den fungerte strålende. jeg fikk overført med hastigheter på opp til 50mb/sec. Problemet mitt er at hardisken er begynt å bli utrolig treg. Den kan begynne på en overføring på hastigheter opp mot 50mb/sec. og så gradvis stupe rett ned til noen Kb/sec. dette skjer omtrent hele tiden og gjør egentlig harddisken helt ubrukelig. jeg har nylig hatt en reinstalering av pc'en min, men harddisken min var begynt å fuske før det. Jeg har samme operativ system som før, Vista x64. har oppdatert pcen til service pack 2 osv. jeg har tatt Virus sjekker av harddisken, defragmentert og feilsøkt den. Det siste jeg ønsker er å måtte slette alt på den og reformatere den. er 1 Tb med bilder osv som jeg veeeeldig gjerne vil beholde. Noen som kan hjelpe meg?! Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøp en til disk så du kan ta backup av filene dine og reformater den.. Lenke til kommentar
sognis Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg får ikke overført noe pågrunn av treeeeg hastighet er liksom problemet... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Sjekk disken i en annen PC for å sammenligne. Kan være Vista eller drivere som er problemet. Lenke til kommentar
sognis Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Harddisken er treg på andre pcer også... hjelp=( Endret 4. august 2009 av sognis Lenke til kommentar
sognis Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 overfører med kun 4mb/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå