humancoreiii Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei, lurte på om noen vet om Asus Rampage II Extreme hk passer i Antec Nine Hundred kabinettet? har hørt kortet er litt større enn vanlige kort. Og viss det ikke passer, noen forslag på kabinett i samme prisklasse med ca lik kjøling hvor hk passer? Lenke til kommentar
oluuu Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 det er ATX så det skal passe ja Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 det er ATX så det skal passe ja men ser flere brukere har sagt det er opptil 1,5cm større enn vanlig atx. leste på komplett at en bruker måtte kjøpe nytt kabinett Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Googler du "ASUS Rampage ii extreme Antec Nine Hundred?" finner du fort ut at mange bruker den kombinasjonen, så ja; det passer. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Googler du "ASUS Rampage ii extreme Antec Nine Hundred?" finner du fort ut at mange bruker den kombinasjonen, så ja; det passer. AH n00b feil takker Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, lurte på om noen vet om Asus Rampage II Extreme hk passer i Antec Nine Hundred kabinettet? har hørt kortet er litt større enn vanlige kort.Og viss det ikke passer, noen forslag på kabinett i samme prisklasse med ca lik kjøling hvor hk passer? Kanskje en ide å kjøpe noe annet enn Antec nine hundred, med mindre du liker juletrær med innebygd støvsuger. Jeg har ett stående tomt, brukte det drøyt 5 måneder, men endte opp med at jeg måtte ha ett annet og kjøpte da Lian Li PC-A71B. Jepp, det koster mer, men tenk på om du kan komme til å angre.. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, lurte på om noen vet om Asus Rampage II Extreme hk passer i Antec Nine Hundred kabinettet? har hørt kortet er litt større enn vanlige kort.Og viss det ikke passer, noen forslag på kabinett i samme prisklasse med ca lik kjøling hvor hk passer? Kanskje en ide å kjøpe noe annet enn Antec nine hundred, med mindre du liker juletrær med innebygd støvsuger. Jeg har ett stående tomt, brukte det drøyt 5 måneder, men endte opp med at jeg måtte ha ett annet og kjøpte da Lian Li PC-A71B. Jepp, det koster mer, men tenk på om du kan komme til å angre.. hur så? jeg kjøpte det for kjøling og fordi den skal stå gjemt Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjølingen er meget god, og setter du feks damestrømper foran inntaksviftene er støv intet problem Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Kjølingen er meget god, og setter du feks damestrømper foran inntaksviftene er støv intet problem hehe aha... hmmm takk for "tipset", kjøper noe filter å ha ved inntaket, så setter jeg inn det med en gang når jeg får det denne uka. noe annet jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Å fikse lysene på viftene . Bytt eller kutt riktig ledning, jeg gjorde det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå