Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kansellering av ordre fra Komplett.no

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en PC-i-deler av Komplett.no (en forhåndsplukket pakke med PC deler til å bygge en PC). Det viser seg nå at de ikke får denne PC'n inn på lager før 20/8.. og så lenge vil ikke jeg vente. Jeg vil derfor kansellere bestillingen, og velge tilsvarende deler jeg vet de har på lager (med kanskje noen variasjoner) selv og få de sendt i posten.

Jeg lurer derfor på om noen vet ca hvor lang tid det tar fra man kansellerer til pengene er tilbake på konto. Jeg sendte mail til komplett.no i går for å høre om dette, men de svarte ikke - og i dag er kundeservicen stengt.

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer derfor på om noen vet ca hvor lang tid det tar fra man kansellerer til pengene er tilbake på konto. Jeg sendte mail til komplett.no i går for å høre om dette, men de svarte ikke - og i dag er kundeservicen stengt.

Fra komplett.no's infosenter:

"Dersom du kansellerer en ordre vil reservasjonen heves og pengene frigjøres på kortet ditt (innen to "bankdager"). Det er først når vi har pakket varene ferdig og har klargjort pakken for forsendelse at pengene blir overført fra ditt kredittkort til oss. "

Lenke til kommentar

Gjorde samme "Feilen" bestillte diverse deler og håpte på at sistre delen skulle komme på den "Ubekrefta" datoen noen som den ikke gjorde og da ble utsatt til slutten av august. Siden jeg betalte med Visa kunne de ikke endre på ordren. Kanselerte orderen og lagde ny ordre på postoppkrav så håper bare pengene kommer inn før/samme dagen som pakken ankommer ;D

Krysser Fingrene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...