MPCME Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg fikk mange virus for en kort tid siden. (super mario flash) jeg scannet med både malwarebytes antivirus spyware doctor trend micro office scan jeg fjernet alle, så kom denne meldiingen opp: noen av virussene ble ikke fjernet. virusene vil bli fjeret under restart. for og fullføre fjerningsprossesen må du restarte din datamaskin. da jeg restartet kom jeg inn på brukeren min. 3 feilmeldinger modsync.exe virker ikke siden modsynck.dll ikke finnes. dette kan fikses ved og instalere programmet på nytt. iExplore.exe har sluttet og virke. so kom det der ikke send greia. men iexplore blee endret til: iexplore har en kode som ble endret fra 0xogså noe. den har blitt endret til 0x4og noe, prograet kan ikke starte. den som er mest skummel er: filer som kreves for at windows skal kjøre skikkelig har blitt erstattet med noen filer som ikke gjenkjennes. for og gjennvinne disse filene må du sette inn cd-rom windows xp proffesional service pack 3. jeg har ikke noe slikt. noe jeg kan gjøre? jeg kommer med inn på pcen min, ogjeg kan være på internett og slikt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg fikk mange virus for en kort tid siden. (super mario flash)jeg scannet med både malwarebytes antivirus spyware doctor trend micro office scan jeg fjernet alle, så kom denne meldiingen opp: noen av virussene ble ikke fjernet. virusene vil bli fjeret under restart. for og fullføre fjerningsprossesen må du restarte din datamaskin. da jeg restartet kom jeg inn på brukeren min. 3 feilmeldinger modsync.exe virker ikke siden modsynck.dll ikke finnes. dette kan fikses ved og instalere programmet på nytt. iExplore.exe har sluttet og virke. so kom det der ikke send greia. men iexplore blee endret til: iexplore har en kode som ble endret fra 0xogså noe. den har blitt endret til 0x4og noe, prograet kan ikke starte. den som er mest skummel er: filer som kreves for at windows skal kjøre skikkelig har blitt erstattet med noen filer som ikke gjenkjennes. for og gjennvinne disse filene må du sette inn cd-rom windows xp proffesional service pack 3. jeg har ikke noe slikt. noe jeg kan gjøre? jeg kommer med inn på pcen min, ogjeg kan være på internett og slikt. Lasta du ned Super Mario Flash? Kan du prøve systemgjenoppretting? Start->alleprogrammer->tilbehør->systemtools->systemgjenoppretting så velger du en dato før det skjedde. Vet ikke om det vil hjelpe, men vært et forsøk. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kanskje ccleaner hjelper? Vent til noen andre kommer som vet hva som fungerer. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 nei.. jeg lasta det ikke ned. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 kjør igjennom veiledningen som er linket i signaturen min post gjerne alle loggene malwarebytes antivirus spyware doctor trend micro office scan lager Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 kjør igjennom veiledningen som er linket i signaturen min post gjerne alle loggene malwarebytes antivirus spyware doctor trend micro office scan lager Trodde ikke det hadde noe med virus og gjøre? Trodde vi måtte reparere skader først (vis det er skader), men gjør det sumbit sier. virus kan (på godt norsk) fucke opp vanelige filer + at combofix har en tendes til og gjennoprette friske versoner av windows filer Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 kjør igjennom veiledningen som er linket i signaturen min post gjerne alle loggene malwarebytes antivirus spyware doctor trend micro office scan lager Trodde ikke det hadde noe med virus og gjøre? Trodde vi måtte reparere skader først (vis det er skader), men gjør det sumbit sier. virus kan (på godt norsk) fucke opp vanelige filer + at combofix har en tendes til og gjennoprette friske versoner av windows filer Ok. Trodde combofix sletta filer, ikke friksa opp også. Får bare vente på logg da. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 jeg prøvde det dere sa, iexplore.exe er fikset men ikke det andre. hjeeelp! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 venligst post loggende som evnt. combofix lager Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 venligst post loggende som evnt. combofix lager hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Når du får frem rapporten på pcen trykker du på Ctrl+A ( det merker all teksten), så trykker du Ctrl+c ( det kopierer teksten) så svarer du i denne tråden, deretter trykker du på sett inn spesial element og velger spoiler, så trykk er du på Ctrl+V ( det limer loggen inn i spoileren) Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 men hvor finner jeg loggen? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Når combofix er ferdigkjørt vil det komme en logg i en notisblokk-fil (slik som malwarebytes gjør etter ferdigskann) Loggen vil også finnes på følgende plassering: C:\combofix.txt Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 må jeg innstalere combofix Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 må jeg innstalere combofix Har du kjørt combofix en gang, så er den innstalert, men det kommer ikke noe combofix snarvei. Gå på min data maskin, klikk på hardisk C: også finner du combofix loggen der. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 hvordan kjører jeg combofix da? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 hvordan kjører jeg combofix da? Har du ikke kjørt combofix?? Du lagrer combofix.exe på skrivebordet, så dobbel klikker du. Thats it. Da kjører combofix. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) kan jeg innstalere combofix fra download.bleepingcomputer.com? eller et annet sted edit: avira antvir sa at combofix var en trojan der jeg innstalerte det. Endret 19. juli 2009 av gangangan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå