zacka Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er iabsolutt kke noen DJ eller noe lignende, men jeg skulle gjerne på enklest mulig måte bruke et eller annet program for å mixe sammen musikk. La oss si jeg har 10 låter jeg vil lage til én og at de skal overlappe hverandre (at jeg kan fade ut den ene inne i den nye sangen). Noen som skjønner hva jeg mener ? Spm. mitt er da : hvilke(t) program(mer) kan enklest gjøre denne operasjonen ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Vel, skal det bli hørbart må du hvertfall bruke et program som støtter pitching, feks Native Instruments Traktor, eller atomixmp3. Med disse kan du nokså enkelt få ganske gode resultater. Men så klart, det er ingen ting som er som et sett med tolvtiere og en mikser, da, sånn som står 1m fra meg bfisk Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har tidligere brukt et program som heter ACID.. vet dog ikke om kvaliteten blir perfekt, men jeg hører i alle fall ingen forskjell. Veldig enkelt program i alle fall. Husker vi hadde musikkprosjekt på ungdomsskolen og da brukte vi både ACID og Dance EJay.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Traktor dj 2.0, som Dj helskog sa Ønsker meg for øyeblikket en ordentlig mic slik at jeg kan sample inn gitar o.l.. Trenger å kunne bruke music maker, ejay og acid til noe annet enn trance og drum'n'bass! Lenke til kommentar
zacka Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Takker ! :smile: nvoetfiv : e e au fra ændal :wink: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Cool Edit 2000 (eller Pro versjonen som må kjøpes). www.syntrillium.com Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 (endret) Traktor dj 2.0 Hey, kjenner jeg deg? Bor i arendal jeg også... Sender du meg en mail på Zacka; det samme kan du gjøre, så skal jeg se om jeg ikke muligens kan finne traktor til deg bfisk Endret 10. juni 2010 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå