Gå til innhold

Jeg fant en bakoverkompatibel PS3 på finn.no

ar3dbear

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom over en PS3, på finn.no, som er bakoverkompatibel, jeg har en PS3 som ikke er det. Jeg trenger ikke spillene for jeg har en del spill fra før. Hva tror dere jeg bør by for en bakoverkompatibel PS3?

Finn-kode: 18229403

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje jeg som utrykte meg litt feil, det kommer en ny ps3 , en såkalt "slim" versjon, til høsten, og det er vel rundt disse tidene software oppdateringen som gjør ps3'ene bakover komp. også kommer, så hadde jeg vært deg ville jeg kanskje venta med kjøpet

Lenke til kommentar

ta deg et google søk, og sjangsen for at det er en slim på vei er stor .. kan vel med sikkerhet si at det er en slim versjon på vei og den er i salg fra høsten av..

som du selv sier , oddsen er fryktelig LAV for at det skjer.. vil si oddsen er rundt 1,01 på at det skjer..

Endret av toazty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Så folk kan spille spillene som kom før (gow 1-2), spill som vil selge mye bedre når en ny tittel i serien kommer

Lenke til kommentar

Da bør de heller lansere bakoverkompatibilitet en god stund før God of War III, så folk faktisk kjøper spiller fremfor å glede seg over eldre titler.

Det gir langt mer mening å tilby noe slikt når det ikke er noen store titler rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...