decophly Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Goddagen! Satt å koste meg med å skumme gjennom finn.no så fant jeg bilen som kanskje ville vært ganske perfekt til mitt bruk; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18226293 Men som dere ser så er den kjørt 227000 km. Er det et så stort problem?(utenom å få høre det i fra venner å kjente?) Var egentlig ikke planen å kjøpe bil(skal studere om et par år), men når jeg var på utkikk etter en honda civic og denne var så billig så kunne jeg ikke la vær å høre litt rundt om hva dere mener. PS; tenkte jeg skulle legge til at jeg kan 0 om bil, hvis det er relevant til din vurdering! Takk på forhånd. Endret 18. juli 2009 av decophly Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 det dær burde ikke være noen problem om eier har fulgt servicer. og om den ikke er rævkjørt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Honda VTEC er jo udødelige greier, så kmstand er ikke noe problem egentlig. Bare pass på at den er godt vedlikehold, få med deg en bilkyndig person når du skal se på den. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ikke dum den der, selv om jeg synes han burde fått med i annonsen at han sannsynligvis har byttet motor Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Honda VTEC er jo udødelige greier, så kmstand er ikke noe problem egentlig. Bare pass på at den er godt vedlikehold, få med deg en bilkyndig person når du skal se på den. At bilen har vtec hjelper ikke på foringer, hjullager, girkasse, bremser, elnett, dørpakninger osv. En bil er mer enn bare motoren. Endret 19. juli 2009 av eab Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 er mange ganger du skal se bort fra km stand på biler! Hør om han har fulgt servicer og at den ikke er rævkjørt så varer den mange år. men som eab skrev her, så er det mye annet også som spiller inn når det gjelder bil! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At bilen har vtec hjelper ikke på foringer, hjullager, girkasse, bremser, elnett, dørpakninger osv. En biler mer enn bare motoren. At bilen er produsert av en av de "fire store" i Asia hjelper litt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Honda VTEC er jo udødelige greier, så kmstand er ikke noe problem egentlig. Bare pass på at den er godt vedlikehold, få med deg en bilkyndig person når du skal se på den. At bilen har vtec hjelper ikke på foringer, hjullager, girkasse, bremser, elnett, dørpakninger osv. En biler mer enn bare motoren. Selvfølgelig må man sjekke typiske slitedeler, det er derfor jeg sier den bør være godt veldikeholdt og at man bør ha med seg noen som kan bil. Anbefaler trådstarter å testkjøre bilen skikkelig. Sjekk at det ikke er noe slark i girkassa, den skal være tight og fin. Se etter oljesvetting på motor og hør om den går jevnt og ikke tikker. Sjekk at du kan gjøre maks rattutslag begge veier uten at det kommer noen ulyder fra forstillinga (finn en stor parkeringsplass) Pass på at elektronikken er som den skal, sentrallås, vindu, speil, lys rundt om kring. Sjekk at oljenivået er innenfor det som er anbefalt og at eks registerreim er byttet når den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå