Kontorstol Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei, hvor stor er sjangsen for å bli stoppet på grensen fra norge til sverige? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Spørs det. På om de har kontroll eller ikke Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor ofte har de kontroll? Og hva er sjangsen for å bli stoppet da? Kjører en opel astra så ser ikke ut som en skummel ungdomsbil. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 spørs hvor uheldig du er, mange jeg kjenner som har blitt stoppet flere ganger og fått kraftige bøter flere ganger, men selv har jeg aldri blitt stoppet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Inn til Sverige har jeg kun opplevd å bli stoppet en gang. Det er ikke like mye kontroller den veien virker det som. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Dersom jeg har med sterkøl (dvd over 3,5% ifølge svensk lov) og er under 20, hva bli boten? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 sorry, syns jeg så fra sverige til norge, men jeg vet ikke hvor stor bot. er vel ikke verre en å sjekke tull.se Lenke til kommentar
wailer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 jeg kjører over Norge - Sverige flere ganger i uka, og har blitt stoppa noen ganger, aldri over på svinesund men, på overgangene ved Kornsjø og Begby. Eneste de har spurt/sett etter er vognkort og førekort.. Svenske tollere er heller ikke pirkete og vanskelige som de Norske. Du kommer 99.999999999% ikke til og bli stoppa. og hvis du faktisk blir stoppa får du aldri i verden bot for sterkøl om du er under 20.. men om du skal Danmark - Sverige pleier man og bli stoppa ganske ofte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Ok, takk for svar. Forresten, om jeg har forstått det rett kan vi ta med 5L øl hver dersom vi ikke har noen andre alkoholholdige drikker i bilen? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ok, takk for svar. Forresten, om jeg har forstått det rett kan vi ta med 5L øl hver dersom vi ikke har noen andre alkoholholdige drikker i bilen? toll.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå