Tomzern Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei! Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe?? Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra spill!! !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! !Har det også men det er jeg lei av allerede.. Hehe Mvh Tomzern :smile: Lenke til kommentar
cow Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 husker ikke helt hvor, men du kan laste ned biler ja.bare søk på google Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 HELT enig, NFS Porsche er kongerått, beste i serien hittil. Grafikken var utrolig imponerende når det kom ut og holder fortsatt mål, absolutt. Du kan lase ned fler biler fra NFS: Porsche's offisielle side, her: http://www.needforspeed.com/porsche/pc/ Håper dette hjalp, "now go and burn some rubber, wr0000m! Caliber Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hmm kanskje jeg er litt gammeldags' date=' men det er jo et sinnsykt bra spill!! !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! !Har det også men det er jeg lei av allerede.. :roll:quote'] Nasj.... Porche er et drittspill... Liker mye bedre HP2 Særlig grafikken... Du whiner sikkert fordi det hakker på pcen din. Forresten er dette feilposting. Denne posten sku vært i gamer.no delen av forumet. Så det så! Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe?? Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra spill!! !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! !Har det også men det er jeg lei av allerede.. Hehe Mvh Tomzern :smile: Offisielle biler Hacks/Cheats, gå ned på siden der det står "All Cars Cheat" og last denne ned. Da har du alle bilene som du skulle trenge. I tillegg så anbefaler jeg "Factory Driver Hack", som gjør at du kan spille hvilket "mission" du vil. Vennlig hilsen tommelomsk Lenke til kommentar
adyton Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 synes begge spillene er veldig bra. Eneste jeg har å si er at NFS HP2 var litt for lett, eller er det kanskje jeg som er litt for god? 8) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 NFS HP2 er garantert penest å se på. men gameplay og utholdenhet vinner nok Porsche ganske lett. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Irriterende at de har strippet PC-versjonen av NFS HP2 for alle mulige effekter. I PS2-versjonen kan man skade bilen, det er flere kameravinkler og vistnok flere baner. Og det er bare toppen av kransekaka. *skrive PS2 på ønskelisten* Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! Bare lurer på om noen vet om det er flere måter å få biler på, på NFS Porsche Unleashed, enn å kjøpe eller vinne dem?? Noen biler får jeg beskjed om at man må laste ned...Noen som vet noe?? Hmm kanskje jeg er litt gammeldags, men det er jo et sinnsykt bra spill!! !Bedre enn NFS HP2 ihvertfall!! !Har det også men det er jeg lei av allerede.. Hehe Mvh Tomzern :smile: Midtown Madness 1 & NFS Porsche er de desidert beste bilspillene noensinne. Har runnet begge spillene utallige ganger, like gøy hver gang. Lastet ned de bilene som manglet fra electronic arts. Adressen står på esken. Har ikke funnet noen andre biler til spillet. Tviler på at det finns Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lasta ned en sak en gang som ga meg politi-biler (911 og noen andre i forskjellige verjoner) men det beste med nfs 5 er tuning av bilene, de kan tilpasses din smak med fjæringer bremser motor osv... Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Midtown Madness 1 & NFS Porsche er de desidert beste bilspillene noensinne. Har runnet begge spillene utallige ganger, like gøy hver gang. Lastet ned de bilene som manglet fra electronic arts. Adressen står på esken. Har ikke funnet noen andre biler til spillet. Tviler på at det finns Du glemte Monstertruck Madness 1 :D Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Synd at jeg ikke får spillt P2K unleashed lengre (siden jeg la inn W2K pro/XP) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Grafikken er vel kanskje bedre på HP2, men lyden og følelsen er bedre på Porsche 2000!!! (ihvertfall med ratt ) For å få Porsche 2000 til å virke på windows XP så sletter du simpelthen bare gimme.dll i Nfs-mappa...Det funker fett!!! Spurte om det samme selv og fikk seff svar!!!hehe :wink: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du glemte Monstertruck Madness 1 :D Ahhh, the good old days! Mitt første møte med 3D! Genialt med friheten til å kjøre hvor du vil! Me wants Monstertruck Madness 3(to be made)!!! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Kanskje ALLE veit dette fra før, men allikevel så tenkte jeg å si at hvis du skriver Gulliver med stor forbokstav på Create player og trykker DONE uten å velge tryne, så blir alle bilene små som radiostyrte biler!! Fartsopplevelsen blir større og det blir et hakk enklere å kjøre!!PRØV hvis du ikke allerede har prøvd da Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå