Djfreedo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hei. Skal til København med et par kompiser og vi skal være der i 5 dager. Vi skal se Metallica live og klokka 00.00 den kvelden blir jeg 18. Noen forslag til hvor vi kan dra å ha det fett? Helst et partysted istedet for en kjedlig pub. Hvis det fins noe nedi der da (med 18-års grense). Endret 17. juli 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Hmm er flere fete klubber i københavn men har glemt hva de heter:P Men siden du blir 18 burde du absolutt teste ut absinth. Forhåpentligvis noen andre som kan være litt mer spesifikk enn det jeg var Edit: Kom på en ting: Er jævlig billige å shotte i køben koster 10 kr shotten. Endret 20. juli 2009 av WallStreet Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Vet hva Absinth er Men i Norge er det jo nesten ingen utesteder som har 18-årsgrense. Er som oftest 20 eller mer. Er det vanlig med 18 i Danmark? Lenke til kommentar
SirLord Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nettopp vært i Danmark i forbindelse med en roadtrip! Turen endte med to dager fyll i København. Første kvelden(torsdag) ende vi opp på en utested som het Luux. Topp lokale og mange mennesker! Desverre kommer jeg ikke på navnet på noen av utestedene vi var på den andre kvelden, men det kryr av bra uteliv, så å finne en bra klubb er ikke vanskelig i det hele tatt Generellt: - Billig shotter - Kan få kjøpt alkohol 24t i døgnet - Mange av klubbene/barene som kjører fri bra for helt ned i 100 lappen - Utestedene holder opp til kl 0500 - Med få unntak er nesten alle utestedene 18 Enjoy! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar Blir fett med Metallica som vors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå