Printerstøv Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, Har akkurat fått meg ny mobil, SE w715. Men jeg har litt problemer med å få til Wifi, får koblet til nettet mitt og alt det der, men når jeg opner nettleseren og skriver ei adresse men så står den å tygger så kommer det at det er "Kommunikasjonsfeil, prøv igjen, eller kontakt operatøren for å få hjelp". Den vil liksom ikke bruke Wifi for å komme seg på internett, noen som vet hva som er galt? Har oppdatert tlf og. "Tillat lokal tilkobling" er slått på "Ja". Får til å koble til internett når wifi er slått av. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, Har akkurat fått meg ny mobil, SE w715. Men jeg har litt problemer med å få til Wifi, får koblet til nettet mitt og alt det der, men når jeg opner nettleseren og skriver ei adresse men så står den å tygger så kommer det at det er "Kommunikasjonsfeil, prøv igjen, eller kontakt operatøren for å få hjelp". Den vil liksom ikke bruke Wifi for å komme seg på internett, noen som vet hva som er galt? Har oppdatert tlf og. "Tillat lokal tilkobling" er slått på "Ja". Får til å koble til internett når wifi er slått av. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe Mvh. Fredrik Da løste det seg, internett begynte plutselig å virke helt av seg selv. Hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tenk tenk tenk. Har du lekt med innstillinger? Automatisk oppdatering? Resatt ruter? Oppdatert drivere/ruter? Anything.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå