MercedesMotor Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, Jeg skal reise til Polen med bil, så jeg lurer på om åssen jeg skal reise dit, ville helst ikke kjøre så mye bil. Tenkte å ta båt, men går det noen båt fra Norge til Polen? Hvis ikke, så blir nok Sverige det nærmeste? eller åssen skal jeg gjøre dette? Er det noe som er mest lønnsomt som du/dere vet om? Hva er aldersgrensen på fergen? Håper på kjappe og positive svar Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lei deg en bil. Har hørt at biltyver sikter sterkt til turister når de skal stjele og du har vel en norsk-registrert bil. Ellers ha en fin ferie. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Lei deg en bil.Har hørt at biltyver sikter sterkt til turister når de skal stjele og du har vel en norsk-registrert bil. Ellers ha en fin ferie. Bilen er ikke akkurat ny, det er en gammel 93 modell toyota... men det som er inni bilen har vært mer, annlegg til 20.000 kr ble satt inn idag. skulle style den så må nok ta med bilen. =/ nå skremte du meg litt. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bumper denne litt jeg. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Det går en båt fra syd i Sverige et eller annet sted (Ystad hvis jeg husker rett) til Gdansk i Polen veit jeg. Men jeg husker ikke helt hvem som driver denne linja.. :/ fant nettopp ut at ruta går fra Ystad til Swinoujscie med et raskt google-søk : ) Endret 1. august 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Var på ferie så fikk ikke svart. Tusen Takk For Svar Takk til deg som bumpa også (A) hehe... Fikk hjelp av min fetter, alt er i boks: Unity Line (Polsk båt) går direkte fra Ystad til Polen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Unnskyld at jeg spør, men hva gjør man i Polen? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Unnskyld at jeg spør, men hva gjør man i Polen? Skal besøke fetteren min, han studerer der borte... og samtidig så skal jeg fikse alle feilene ved bilen, 2 fluer i en smekk Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvis du ikke vil ta ferje over fra Ystad til Gdansk så kan du jo alltids ta Øresundbroen og kjøre igjennom Danmark og Tyskland. Går rimelig fort det og. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hvis du ikke vil ta ferje over fra Ystad til Gdansk så kan du jo alltids ta Øresundbroen og kjøre igjennom Danmark og Tyskland. Går rimelig fort det og. Njaa, dropper det der jeg skal (Stettin) ligger ca. 30 min fra havna, og jeg vil kjøre minst mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå