RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei Har nå spilt gitar i snart 2år.Nå plutslig så ville jeg ikke spille.Jeg var liksom...Det var kjedelig å spille. Har altid syntes det var gøy å spille, men nå... Jeg har lyst å spille...Men så har jeg ikke lyst Det er liksom ikke gøy når jeg spiller nå hva skal jeg gjøre? Finnes det en "kur"? takk på forhånd :new_woot: Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Kjøp deg en ny gitar Kjøpte ny for ikke lenge side.. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 prøv deg på en annen stil enn den du er vant med? Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) prøv deg på en annen stil enn den du er vant med? Er vant til å spille acdc/metallica..Rock egentlig Endret 21. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 prøv litt Clapton.. hehe, jeg vet ikke, spiller ikke noe instrument. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 prøv litt Clapton.. hehe, jeg vet ikke, spiller ikke noe instrument. Hmm...Kan ha noe å gjøre med at jeg finner ingen sanger å spille..Finner ingen spesielt "kule" Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Alt med Satriani er da vanvittig artig å spille, det jeg bruker å gjøre er å sette på en CD med satriani og bare spille med og lære meg sangen på den måten. Synes dette er artig måte å lære seg en ny sang på ihvertfall. Er også artigere når man må følge en rytme. Endret 17. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Disse gitar bøkene...er de noe? kan ha med at jeg ikke har funnet noe å spille Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Hvilke gitar bøker? sånn sjenerelt. Rock/ heavy metal bøker Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 som sagt så spiller jeg ikke selv, men har på tross av det, liten tro på at en bok vil hjelpe deg. Trodde man liksom følte "kallet", jeg.. er du noe god? Jeg vet ikke hvor mye man lærer på to år.. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) som sagt så spiller jeg ikke selv, men har på tross av det, liten tro på at en bok vil hjelpe deg. Trodde man liksom følte "kallet", jeg.. er du noe god? Jeg vet ikke hvor mye man lærer på to år.. Hmm..Vil ikke si at jeg er dårlig da som sagt...så vet ikke jeg om så mange sanger så derfor tenkte jeg på en bok:P untatt de jeg kan nå Endret 21. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Finn deg noen å spille sammen med, og en eller annen anledning til å spille for andre, om det så bare er i bursdagen til noen du kjenner. Det er motiverende! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 evt. ta deg en liten pause. Jeg har pauser noen uker i året jeg ikke spiller noe som helst. Det må til iblant det også : ) edit: Men ikke slutt fordetom : D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lær deg dei songane du høyrer mest på, og spel til musikken! Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hvilke gitar bøker? sånn sjenerelt. Rock/ heavy metal bøker Generelt er det utfordringene som skaper " morroa!" =) Slike gitarbøker gjør at man får tilbake lysten, da det er en utfordring og det går fort å få mestrings-følelsen =) Endret 21. juli 2009 av WheelMan Oppfordring til piratkopiering Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 - Eller faktisk kjøpe Guitarpro? Det er bra, og ikke dyrt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Oppfordring / snakk om piratkopiering tillates ikke på forumet. En post gikk under kniven. Tryllestaven angrep samtidig en post, og nevnte kniv gikk berserk på en annen. Tråden er nå 2,75 poster kortere. Endret 21. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Finn en sang som du synest er vanskelig, men som du har skikkelig lyst å kunne, for å så lære den. Og skaff deg Guitar Pro. Blir så enkelt at det blir gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå