lockdog Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Heisann Har et lydkort med digital utgang som jeg bruker til hjemmekinoanlegg, og et med analog utgang jeg bruker til pc-høytalerene. Er det mulig å lage et script som bytter lydkort raskt og enkelt? Er så tungvindt å gå inn i lydinstillingene hver gang. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ikke testet det selv, men det virker som om asoundconf kan gjøre jobben (hvis du bruker ALSA) Link Jeg regner med at du bruker GNU/Linux siden du ikke skriver noe annet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hehe, bruker Windows XP, så tenkte mer i retning av et batch-script. Eventuellt C/C++/C#. Jeg vet ikke helt hva som er lettes å få det til i. Edit: F.eks et program for bytte til det ene kortet, og et program for bytte til det andre kortet, slik at jeg kan ha begge to liggende på quicklauch, og lett bytte. Endret 18. juli 2009 av lockdog Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hm, fant et program som kunne ligge i tray og gjøre det samme med et raskt klikk http://www.codesector.com/audiosliders.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå