4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, Eg ser at eg no er relativt på "facebook-kjøret" og må berre få stengt kontoen min, før det drep meg heilt sosialt. Ja, eg veit dykk sikkert ler litt no, men eg må berre kutte det ut. Så difor vurderer eg å stenge kontoen ned - deaktivere. Er det noko problem å eventuelt aktivere igjen ved ein seinare anledning? Forsvinn biletene mine t.d? Takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Man kan fint reaktivere kontoen igjen, bare å logge på med den eksisterende e-post adressen din, om du sletter dataene som tilhører din profil aner jeg ikke, men tror ikke dette. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Ah, godt å høyre. Har du prøvd å deaktivere og reaktivere du, LaCrouX? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Då er eg facebook fri. Ei god kjennsle, iallefall i nokre minutter. Eg vart så utruleg deprimert av å berre sitte inne å sjå på sosiale hendingar, utan å ta del i noko sjøl. Facebook er for augneblikket berre destruktivt for meg. Takk for svar, no er skaden uansett skjedd, så eg sett tråden som løyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå