Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Shave eller ikke shave, det er spørsmålet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du hadde kanskje fått et litt pussig blikk hvis du hadde endt opp med en eldre dame. Men godt over gjennomsnittet av yngre kvinnfolk liker det bedre shavet.

 

Men vært forsiktig med hvor mye du tar på toppen. Ellers vil du ende opp med å se ut som en 10 åring. Bare de med muskuløs mannlig kropp kan ta alt. Så behold mesteparten på toppen, og trim det godt hvis ikke.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Det hadde kanskje fått et litt pussig blikk hvis du hadde endt opp med en eldre dame. Men godt over gjennomsnittet av yngre kvinnfolk liker det bedre shavet.

 

Men vært forsiktig med hvor mye du tar på toppen. Ellers vil du ende opp med å se ut som en 10 åring. Bare de med muskuløs mannlig kropp kan ta alt. Så behold mesteparten på toppen, og trim det godt hvis ikke.

 

+ 10000

Lenke til kommentar

Lekte og litt med tanken. Bør vel bruke babyolje/bodylotion eller lignende? Det kommer vel til å klø som et helvete, men fuck it. Hah, og hvor lang "ned" bør man gå? Og hvor i huleste gjør man av hårene? Vasken? Ikke faen. Dusjen? Mmm, mulig. Men jeg kan se for meg at det er lite morsomt å fiske det opp hvis det setter seg fast.

Lenke til kommentar
Lekte og litt med tanken. Bør vel bruke babyolje/bodylotion eller lignende? Det kommer vel til å klø som et helvete, men fuck it. Hah, og hvor lang "ned" bør man gå? Og hvor i huleste gjør man av hårene? Vasken? Ikke faen. Dusjen? Mmm, mulig. Men jeg kan se for meg at det er lite morsomt å fiske det opp hvis det setter seg fast.
Bruk vanlig barberskum/gel til å barbere med og så smører du med unirens (fra kondomeriet) eller aloe vera etterpå. Rak så mye du føler for. Selv så tar jeg hele staken, området over og pungen. Hvor man skal gjøre av det er ikke noe problem. klipper først av det grøvste og kaster i søpla. Så kan du barbere deg i dusjen hvor de små restene går i sluket. Endret av Skagen
Fjernet sitat av slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Usaklige innlegg samt svar på dette er slettet fra tråden. Vi setter pris på om dere rapporterer tulleinnlegg og annet tjafs som ikke hører hjemme i tråder, men uten å kommentere eller svare på slike innlegg. Det medfører kun mer jobb når vi rydder opp. :)

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Da var det gjort, mission complete. Tok helvetes lang tid! Regnet med at det skulle ta en 5-10 min, stresset i 30. Dag 2 nå, og det klør ikke så jævlig som jeg forventet. Er meget fornøyd.

 

@Tullinnen:

De fleste jenter liker nok heller ikke hår i munnen. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...