svettingen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Heisann, min venn dani sier at han shaver seg og at jenter liker best shavet underliv. Hva syntest dere? Liker dere best shavet eller ushavet underliv? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kommer ann på jenta. Alle er forskjellige, ingen er helt like. Men de fleste liker shave. Så shave du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen liker skog med mindre man blir tent av mye hår da Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er sant. Men man vet aldri hehe Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Du hadde kanskje fått et litt pussig blikk hvis du hadde endt opp med en eldre dame. Men godt over gjennomsnittet av yngre kvinnfolk liker det bedre shavet. Men vært forsiktig med hvor mye du tar på toppen. Ellers vil du ende opp med å se ut som en 10 åring. Bare de med muskuløs mannlig kropp kan ta alt. Så behold mesteparten på toppen, og trim det godt hvis ikke. Endret 19. juli 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det hadde kanskje fått et litt pussig blikk hvis du hadde endt opp med en eldre dame. Men godt over gjennomsnittet av yngre kvinnfolk liker det bedre shavet. Men vært forsiktig med hvor mye du tar på toppen. Ellers vil du ende opp med å se ut som en 10 åring. Bare de med muskuløs mannlig kropp kan ta alt. Så behold mesteparten på toppen, og trim det godt hvis ikke. + 10000 Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lekte og litt med tanken. Bør vel bruke babyolje/bodylotion eller lignende? Det kommer vel til å klø som et helvete, men fuck it. Hah, og hvor lang "ned" bør man gå? Og hvor i huleste gjør man av hårene? Vasken? Ikke faen. Dusjen? Mmm, mulig. Men jeg kan se for meg at det er lite morsomt å fiske det opp hvis det setter seg fast. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Spørs vel helt på alderen du sikter deg inn på det. For min del er jeg ikke her ekstatisk over helt glatt, men til syvende og sist er det nå hans valg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Lekte og litt med tanken. Bør vel bruke babyolje/bodylotion eller lignende? Det kommer vel til å klø som et helvete, men fuck it. Hah, og hvor lang "ned" bør man gå? Og hvor i huleste gjør man av hårene? Vasken? Ikke faen. Dusjen? Mmm, mulig. Men jeg kan se for meg at det er lite morsomt å fiske det opp hvis det setter seg fast.Bruk vanlig barberskum/gel til å barbere med og så smører du med unirens (fra kondomeriet) eller aloe vera etterpå. Rak så mye du føler for. Selv så tar jeg hele staken, området over og pungen. Hvor man skal gjøre av det er ikke noe problem. klipper først av det grøvste og kaster i søpla. Så kan du barbere deg i dusjen hvor de små restene går i sluket. Endret 20. juli 2009 av Skagen Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Usaklige innlegg samt svar på dette er slettet fra tråden. Vi setter pris på om dere rapporterer tulleinnlegg og annet tjafs som ikke hører hjemme i tråder, men uten å kommentere eller svare på slike innlegg. Det medfører kun mer jobb når vi rydder opp. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
pineappl_e Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De fleste jenter liker nok at du ikke ser ut som en skog Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De fleste jenter liker nok at du ikke ser ut som en skog Bedre det enn å se ut som en ribba høne Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da var det gjort, mission complete. Tok helvetes lang tid! Regnet med at det skulle ta en 5-10 min, stresset i 30. Dag 2 nå, og det klør ikke så jævlig som jeg forventet. Er meget fornøyd. @Tullinnen: De fleste jenter liker nok heller ikke hår i munnen. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 @Tullinnen: De fleste jenter liker nok heller ikke hår i munnen. Heller hår enn pinnsvin Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bruk vanlig barberskum/gel til å barbere med og så smører du med unirens (fra kondomeriet) eller aloe vera etterpå. Må man ha noe Aloe vera krem eller funker det med rett fra planten? Lenke til kommentar
Frokna_ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så lenge det ikke er skog så går det greit for meg. Typen min bruker å forandre en del frisyre der nedentil. Noen ganger stusser han bare, og noen ganger tar han å barberer seg. Lenke til kommentar
christiansen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Husk å bruke bodylotion Lenke til kommentar
nnys Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For min del, så liker jeg best at han er trimmet (ikke noe glattbarbering, det er turn-off) nedentil. Det er ganske lite opphissende hvis det ser ut som en regnskog der nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg