CoconutJoiner Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjeder meg en lørdags kveld og da lager man en sånn ... av egen interesse men jeg tenkte jeg skulle dele den i tilfelle noen andre hadde bruk for Skalert ned selvsagt så den viser bare forholdet mellom oppløsningene. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror du har bommet på dagene Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Synliggjør bra den der ja, (Hvis den er korrekt da ) RandiA Tror du har bommet på dagene :!: :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror du har bommet på dagene Og deretter så går det bare nedoverbakke Jeg skulle gjerne likt å vite hva trådstarter egentlig prøver å fortelle oss her. Hadde han f.eks gitt oss størrelse i mm ved 300dpi, så kunne det jo begynne å bli interessant. Tom Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Denne gir relativ printstørrelse uavhengig av DPI. Greit å se hvor mye (lite) det er å hente på å gå opp et trinn eller to på stigen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå