splitker Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Well....... Det begynte med at rammen min ble ødelagt. Så kjøpte jeg en ny ram som var pc2700 mens den gamle var pc2100. Når jeg skrur på maskinen kommer bios fram og sier at pcèn har problemer og går i safemode pga. cpu/pci frekvens feil eller noe slik. Så er det også slik at jeg ikke vet hvilken frekvens jeg skal velge når jeg har en 1,8ghz... Noen som forstår og kan hjelpe???? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Resett CMOS'en. Da blir instillingene i BIOS slik de var da kortet forlot fabrikken. Slå opp i instruksjonsboken hvis du er usikker på hvordan. En ting til: Etter resetting av CMOS vil klokken endre seg. Gå inn i BIOS og still den. Enda en ting til: Dårlig bruk av emnefelt! Lenke til kommentar
splitker Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 hvordan resetter jeg C-mosen? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er en jumper du skal flytte på.... Du finner mer nøyaktige instruksjoner på dette i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå