Kimbos Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Hva er det gode macroobjektiv-kjøp til nikon d80, når man primært ønsker å ta bilder av ting og tang veldig nært, f.eks nærbilde som i del av en ting. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Om du kan komme med en litt utvidet beskrivelse av tiltenkt bruksområde vil det være lettere å gi tips. Ser du for det at du skal bruke det til å fotografere insekter for eksempel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dama går med planer om å kjøpe dette: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&plid=50536 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hva med denne tråden som du startet for mindre enn en uke siden? macro-objektiv til fotografering av insekter, blomster og div. Eller denne fra en uke tilbake? hjelp til å finne objektiver til nikon d80. Er vel ikke nødvendig å starte tilsvarende tråder flere ganger i uka? Lenke til kommentar
Kimbos Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Beklager. jeg er litt ny på det her. jeg følte bare at jeg forsvant bakover i rekka. Jeg skal forbedre meg på dette. Beklager igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da kunne du bare bumpet en av de andre trådene egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå