Hansy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 I dag tidlig så tok jeg på meg linser, og merket en ubehagelig svielse under øyelokket, snudde linsen, og det ble bittelitt bedre,og tenkte ikke noe mer på saken.greit nok det tenkte jeg. Hele dagen på jobb, så var ene hjørnet av øyet ganske vondt, og tårene rant. Kom hjem, fikk tatt av linsene når jeg kom hjem, og merker at den vonde følelsen er pga. et lite kutt RETT ved øyelokket mitt. Trodde det var et hår som satt fast,og prøvde å fjerne dette med q-tips, men det ble bare vondt,så neppe noe hår. Har ingen vondheter når jeg har øyet oppe,men med en gang jeg blunker,så blir det mer smerter. Er det skadelig å ha sår på undersiden? Hva kan slikt oppstå av? Og burde men ta det til legen,eller kan man gjøre noe selv for å forbedre dette? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) I dag tidlig så tok jeg på meg linser, og merket en ubehagelig svielse under øyelokket, snudde linsen, og det ble bittelitt bedre,og tenkte ikke noe mer på saken.greit nok det tenkte jeg.Hele dagen på jobb, så var ene hjørnet av øyet ganske vondt, og tårene rant. Kom hjem, fikk tatt av linsene når jeg kom hjem, og merker at den vonde følelsen er pga. et lite kutt RETT ved øyelokket mitt. Trodde det var et hår som satt fast,og prøvde å fjerne dette med q-tips, men det ble bare vondt,så neppe noe hår. Har ingen vondheter når jeg har øyet oppe,men med en gang jeg blunker,så blir det mer smerter. Er det skadelig å ha sår på undersiden? Hva kan slikt oppstå av? Og burde men ta det til legen,eller kan man gjøre noe selv for å forbedre dette? Ettersom de smertene du beskriver kjenner jeg meg igjen fra jeg fikk en drøss med bøss ned fra ett tre (jeg så opp mot tretoppen.) Kom mot øyet mitt. Da fikk jeg veldig liknende smerter, jeg havna hos legen, og fikk beskjed om det kanskje hadde blitt et sår under øyelokket, så fikk jeg salve som jeg skulle smøre på øyet før jeg la meg (vanskelig å forklare hvor, du får veiledning fra legen) pluss øyedråper, noe antibiotika greier. 2 uker senere var jeg helt fin. Var så utrolig vondt husker jeg! Hadde mest lyst til å sove hele tiden pga smerten jeg fikk når jeg blunka. Endret 17. juli 2009 av Trancender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå