Gå til innhold

IntelliMouse Explorer Bluetooth eller Logitech MX700?

Anbefalte innlegg

Hvilket av disse musene er best? Hardware har ingen review op MX700 så eg lurer på om det er noen som ha nåken erfaringer.

MX700 har det geniale oppladings stasjonen og skal visst vere ganske bra.

Explorer har da en bluetooth stasjon som gjør at eg kan koble meg til den med andre bluetooth ting, dette er ganske hendigt for meg.

Eg bruker PC'n til både Grafikk og Gaming, men er ikke "hardcore" gamer.

Sånn som det er nå er det Explorer 51% og MX700 49%.

Men eg er ganske bekymret for bateritiden til Explorer. (Ja eg har tilgang til oppladbare baterier)

Noen som kan komme med erfaringer.

Er takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig aldri likt logitech sine mus og tastatur løsninger, har en kamerat som kjøpte et trådløst logitech sett. Jeg likte det ikke, verken musen eller tastaturet.

Selv kjøpte jeg bluetooth settet fra Microsoft. Helt topp. Synes ikke at det er dårlig batteri tid, har brukt min LENGE nå, uten å bytte. Men jeg bruker Duracell Ultra M3, da de fungerer MYE lengre enn billige batteriene. Har testet mange forskellige. Siden du har tilgang på oppladbare batterier hadde jeg ikke vært i tvil hvis jeg hadde vært deg. Det eneste jeg synes MS sin mus mangler er en ladestasjon, men da hadde det sikkert blitt dyrere. Bluetooth er jo glimrende da....Er dyrt å kjøpe bluetooth gadgets, hvis du kjøper ms sin pakke vil du jo få det med, både til stasjonær og til bærbar ! Kjøp MS !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...