panikk! Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Fant nettop dette komplette vannkjølingssystemet som jeg syntes var ganse interesant: http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=41710 Noen som har sett noe lignende? Minner svært om den løsningen til Gainward (coolfx) men kan jo ikke akkurat si den var dyr... Skal se om jeg finner noen tester på denne. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fant en referanse på Toms Hardware. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Her er mer info om dette produktet http://www.titan-cd.com/watercooler2.asp Ser ut som et komplett lite vannkjølingssystem!!! Kanskje HW kan ta en test av produktet eller overklokking.no ???? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ville ikke selv lagt min lit i det greiene der, kjølingseffekten er visst ganske lusen... Er nok lurere å legge ned 700 kr til og kjøpe waterchill på microplex til 1400 kr Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ville ikke selv lagt min lit i det greiene der, kjølingseffekten er visst ganske lusen... Er nok lurere å legge ned 700 kr til og kjøpe waterchill på microplex til 1400 kr Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Enig med dere at det er lurt å bruke litt ekstra og kjøpe et bedre kjølesystem, men det er nok en ny trend som kommer nå tenker jeg. Så nettop på Toms Hardware guide en vanlig vifte med peltier, pci kort og egen strømforsyning til under 1000 Kr. Denne skal vist bare støye sånn ca 21db på det minste og være nok til å kjøle ned en barton 3000+xp Her er linken : http://www17.tomshardware.com/business/200...3_final-03.html Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har lest et par tester av det settet der.. og ytelsen var HORRIBEL Jeg hadde ikke engang satset på å kjøle ned en P2 med den saken der.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har lest et par tester av det settet der.. og ytelsen var HORRIBEL Jeg hadde ikke engang satset på å kjøle ned en P2 med den saken der.. Har du noen linker? Hadde vært kjekt å sett hvor elendig det er.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har lest et par tester av det settet der.. og ytelsen var HORRIBEL Jeg hadde ikke engang satset på å kjøle ned en P2 med den saken der.. Har du noen linker? Hadde vært kjekt å sett hvor elendig det er.. Har lett litt men finner den ikke igjen.. desverre. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Den dingsebomsen der ser dårlig ut, frykter den bråker like mye som en standard cpu vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå