mollasund Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hallo, jeg har hørt et par si at sykling ødelegger spensten din, som også gjør deg tregere å springe. Noen som vet om det er sant? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hallo, jeg har hørt et par si at sykling ødelegger spensten din, som også gjør deg tregere å springe. Noen som vet om det er sant? Håper ikke dette er sant, jegv sykler ganske mye selv... :| Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hallo, jeg har hørt et par si at sykling ødelegger spensten din, som også gjør deg tregere å springe. Noen som vet om det er sant? Håper ikke dette er sant, jegv sykler ganske mye selv... :| Håper på samme svar! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du blir seigere i bena av å sykle mye, skal man ha denne seigheten og styrken i bena og samtidig ville ha spenst og hurtigheten i bena så må man trene nettopp dette, spenst og hurtighet! Trappetrening, drill med hekker, intervalltrening etc funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå