Mats1988 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Halla. Flyttet xboxen idag til kjæresten min sitt hus, det er snakk om en biiltur på 5 minutter. Rett før jeg dro spilte jeg lit CoD4, og spakene funket helt fint. Men da jeg kom dit, og hadde plugget alle kabler osv, skulle jeg slå på en av spakene, men den funker ikke. Så jeg trodde kanskje at det var batteriet, så jeg prøvde den andre, men ei, samme der. Nå har jeg vært på butikken å kjøpt en pakken med nye batterier, men ingen forskjell. Hva kan dette ha seg? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har du "paret" kontroll på nytt med xboxen? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, eller, har prøvd. Men finnes ikke liv i det hele tatt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, eller, har prøvd. Men finnes ikke liv i det hele tatt. Er kontrollene gamle? Garanti? Ring MS support og spør dem. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Gamle og gamle, de er ikke kjøpt i går nei. Men den ene er kjøpt rett etter jul, og den andre i Mai engang. Skal ringe de, men skal kjøre å prøve bruttern sine spaker først, bare for å se. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Okei, prøve å skifte TV nå, og da funket de....men fanken da, TV'n skal da ikke ha noe å si? Var like døde da jeg byttet tilbake igjen, nesten latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå