TapZ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har installert Lightroom på to forskjellige pc'er. På min stasjonære pc ligger databasen med alle redigeringer som er gjort. Installerte lightroom også på min laptop for å kunne redigere noen bilder på ferie. Bruker raw-format på bildene. Dersom jeg redigerer noen bilder på min laptop, kan jeg da på noen måte flytte rawfilene, sammen med alle endringer som er gjort i lightroom til min stasjonære lightroom installasjon? Hvordan gjøres i så fall dette? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 maaten jeg har skjçnt det er at du máa opprette en katalog som du gjçr alle endringene paa dvs bilder, saa om du har redigert et par bilder paa ferien, saa aapner du opp igjen den katalogen paa den stasjoneare pcen og saa har du alle endringene. Daarlig forklart, men haaper du skjçnte grunnprinsippet. Sikkert noen som kan forklare bedre. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 File - Export as Catalog (kryss av for å inkludere previews og negativer) File - Import from Catalog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå