Basusjernet Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, som prinsipp så handler jeg aldri fra nettbutikker uten å sjekke troverdighet, leveringstid, etc. først. Nå skal jeg handle fra Instrumentbutikken.no og lurer derfor på hvilke erfaringer folk har? Skal kjøpe et Lee Oskar bluesmunnspill, la merke til at det kostet nesten en hundrelapp mindre her enn fra andre steder. Link Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har bare gode erfaringer med dem etter å ha handlet derfra to ganger. Den ene gangen bestilte jeg en gitar de ikke hadde på lager, og det tok sin tid, men det er ikke deres feil. Den andre gangen hadde jeg bare bestilt en kabel, og da sendte de faktisk mail og beklaget at det kom til å ta litt tid fordi den ikke var på lager heller, men det tok ikke så mange dagene likevel. Hyggelige folk er det også. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Takker for hurtig svar. Da sender jeg en bestilling nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå