Exozza Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, jeg er en gutt på 15 år som spiller mye fotball. Har nylig pådratt meg en strekk på fremsiden av låret på høyre benet, litt under hofta. Dette gjør da veldig vondt når jeg løper med toppfart og når jeg skal skyte. Problemet er at jeg skal spille cup om to uker. Hva kan jeg gjøre for å minimere sjansen for at strekken gjør at jeg ikke kan spille på cupen? Jeg er i litt dårlig form nå, så jeg må også trene meg opp, derfor er jeg i en litt vanskelig situasjon nå. Trener jeg mye, blir strekken verre, men formen bedre. Trener jeg lite, blir strekken bedre (?), og formen verre. Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ikke spill fotball frem til cupen, så får du håpe strekken går vekk. Har du skikkelig strekk kan du bare glemme å spille. Da risikerer du flere måneder på sidelinjen. Dessuten er det umulig å løpe og skyte skkkelig, og det er ingenting verre for deg selv og lagkameratene enn å ikke kunne gi 100%. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Enig med at du ikke skal spille fotball Du kan prøve å jogge/sykle eller noe som du kjenner ikke belaster der du har vondt, du holder deg i form samtidig som strekken blir bedre Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Enig med at du ikke skal spille fotball Du kan prøve å jogge/sykle eller noe som du kjenner ikke belaster der du har vondt, du holder deg i form samtidig som strekken blir bedre Takk for tipset, skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå