Gjest Guest_gutt_* Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjæresten rykte litt for hardt i penisen min, resultat - en liten rift ved siden av frenulum(eller noe sånt). Hvor lenge bør jeg vente før jeg i det hele tatt tenker på sex igjen? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 3 sekunder.. Du får bare se det an. Hvis du/dere blir skremt av antydning til blod, så bør dere vente en uke eller no, hvis ikke så er det bare å kjøre på. Tviler på at det vil blø no særlig i tilfelle uansett. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 du klarer vel å se selv når det er grodd? er ikke noe fasit svar på det, forskjellig fra person til person Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Skjedde med meg. Fikk en lite rift helt nederst på strengen ca. Blødde endel med en gang. Gjorde ikke spesielt vondt. Hadde sex 1-2 dager senere, med moderate smerter Burde nok ha ventet litt til, hehe. Gikk fint, var vel helt grodd ca 2 uker senerere om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå