tinatulla Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei Jeg skal kjøpe meg nytt Suround andlegg (kalles også surrerundt anlegg) til ca 4-5 tusen. Jeg har ett par krav til det i tilegg som gjør at det er ganske vansklig å finne ett bra anlegg til den prisen. 1. Det må være hdmi inn og ut. 2. Det må være 2xOptiske S/Pdif inn 3. Det må ha en veldig klar lyd Jeg har sett en del på Sony SF-HF1300, Men kansje det er noen som er bedre? Derfor spørr jeg dere =) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 1. Det må være hdmi inn og ut.Har du bare én HDMI-ingang på TVen ? Eller er det noen annen grunn til at du ikke kan kople DVD/Blu-Ray/PS3/XboX direkte i TVen ?kalles også surrerundt anleggDe færreste kaller det det. Surroundanlegg (skrives i ett ord, ingen grunn til å dele det opp) kalles oftere kringlydsanlegg. Jeg finner null informasjon om Sony SF-HF1300. Det er ikke HT-SF1300 eller HT-SS1300 du mener ? Du må sansynlig vis mer en dobble prisen av et Logitech Z-5500 system for å få bedre lyd en det kan levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå