Kowalski Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 BTW. Noen som var på Turboneger-konserten i Trondheim i går? Jeg synes det var litt vel mye følelse av "skoleavslutningskonsert i gymsalen".. Slike konserter bør definitivt holdes andre plasser enn i en flombelyst idrettshall ! Edit: Jepp. 31.05.03http://www.nrk.no/programmer/radio/pyro/2569844.html Huff... i et eksamenslokale... Ikke mye skjel i den plassen nei. :-? Men da har jo med seg surferosa!! Jippi! Det rekker i hvertfall opp! Har ennå ikke hørt "Jr. Ewing" men regner med det er ok, siden de har fått lov til å være med på turneen. De har også med seg Tore Torell, tryllekunstneren. Jada.. Gled deg uansett til JR Ewing om du skal dit, de har energi! Emo-punk av høy kvalitet. Jeg personlig er skeptisk til hall-turnéen denne gjengen legger ut på. Hva har skjedd med de noe mindre men akk så mye bedre scenene de har spilt på tidligere? Kult at de fyller spektrum, men en skal jo ikke kimse av oss Turbojugend's som kunne sett for oss litt andre rammer rundt herligheten. Men samma det, Turbo på Øya-festivalen blir nok knall Heh, ikke si du ikke ble advart! Men hvordan var det, sett bort fra rammebetingelsene..? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Noen som var på Turboneger-konserten i Trondheim i går? Jeg var Men jeg synes ikke det var verdt 340,- kr, og lokalet er ikke noe særlig å ha konsert i Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg var der. JR Ewing tok av! Kjøpte T-skjorte og button. Fy F, det ble faens varmt under Turboneger. "stagedivet" en gang, men kom så langt bak igjen... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Var på konserten dems i går, i Fredrikstad.. det var helt vanvittig rått. Lokalene var helt perfekt, gammel nedlagt verksteds-hall.. dunkelt, dystert og mørkt, sinnsykt bra ramme for Turboneger konsert.. Eneste aberet er at jeg har øresus som faen nå.. bilder fra konserten. legg spesielt merke til lokalene.. Jr.ewing var også kult, gitaristen var helt rå.. Og surferosa har jeg ikke sansen for, og fikk dette bekreftet, eneste jeg dro på smilebåndet av, er at hun vokalisten hadde den største kamel-tåa på denne siden av ekvator :o Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ..at Fredrikstad var "the place to be" fredag Fredrikstadscenen var den eneste som virkelig var verdig gutta fra Calcutta, og jeg angrer bittert på at jeg ikke dro dit. DET var nok noe helt annet enn spektrum tidligere i kveld tipper jeg. Jeg så forresten Mariann og resten av Surferosa på en konsert sammen med 20-30 andre for halvannet år siden, og kan også bekrefte at den gymdrakta avslører mange detaljer rundt kvinnens anatomi. SOM jeg elsker JR Ewing forresten, var de skikkelig emo på scenen eller? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jr.Ewing ja, har aldri sett de før men det var rått, og ja man kan godt kalle det et emo show, helt spesiell stemning når de spilte.. intenst er vel et dekkende ord.. Btw: fremdeles veldig plaget av tinnitus, men det var helt klart verdt det.. Lenke til kommentar
lodestar Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har hørt mye på ACDC og gitar riffa dem bruker i Turboneger er ganske like ACDC sine ,Noen som er enig? Var i Fredrikstad og hørte på turboneger sliter litt med øresus jeg og he he. Rock on....... Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Rock n' roll er rock n' roll, ganske enkelt. Gamel bluesbaserte riff kommer man ikke utenom, enten det er snakk om Jimi. Zeppelin, AC/DC, Guns N' Roses eller Turboneger! Og øresus er en ganske hyppig konskevnens, men med mindre du er på konert av denne typen hver helg, pleier det å være forbipasserende. Men gode øreplugger anbefales! Funket i Spektrum... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Turboneger kaller jo musikken sin for deathpunk! De første platene(til og med Apocalypse Dudes)var etter min mening deathpunk Men etter det syns jeg ikke det kan kalles deathpunk! Håper Turboneger blir sitt gamle jeg igjen Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 de er skikkelig rock. ekte god gammeldags korporat selloutrock. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 de er skikkelig rock. ekte god gammeldags korporat selloutrock. Du mener TurboRock :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå