asdfasd Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Turboneger er rock, ikke sant? Tenker da spesielt på Fuck the World (F.T.W.) (jeg spør seriøst ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg vil si turboneger er rock Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Turboneger er MINST rock! Det er Death Punk! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Deathpunk for alle penga! Men du kan godt sub-kategorisere det innen rock ja.. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Pønk rock vil nå jeg kalle det da Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Rock n' Roll! Nothng more, nothing less! Ganske bra sådan! Lenke til kommentar
ygo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Death punk i følge dem selv men.. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 pufft! turboneger er det støggeste og mest idiotiske jeg noensinne!!! har hørt! Turboneger SUGER!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Turboneger er death punk. ikke rock ikke "det støggeste og mest idiotiske noensinne" heller. Turbonegro er Bra! de har alltid vært bra. og jeg gleder meg til og se dem live! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Eller "regnbue-rock" i følge dem selv... Uansett, turbonegro er tøft! Knut Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, Turboneger er death punk! end of story.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 "Turbonegro Genres Rock Styles Garage Punk, Punk Revival, Indie Rock, Alternative Pop/Rock" Kilde: Vår alles kjære AMG Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Båssetting er noe møl, spør du meg. Men rock/deathpunk vil vel passe til TRBNGR, ja. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Joda, jeg kan vel til en viss grad si meg enig i at båssetting i denne grad er en heller dårlig måte å beskrive musikk på, men jeg tror en form for kategorisering må til for å ikke skape for mye uorden. Selv finner jeg det ganske interessant å surfe rundt på AMG, har dukket opp mang en artist der som etter hvert har kommet inn i favorittlista. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 De kan vel kalle musikken sin hva de vil, men fakta er at den siste Turboneger plata har like mye punk som alle andre moderne rockeband, ikke noe mer. Altså langt fra nok til å kalle det death punk. Turborock. Det er min def. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg forstår at noen ikke liker turboneger. Personlig liker jeg ikke "ole ivars". Jeg forstår i hvertfall ikke hva folk ser i den musikken. Men så er det jo noen som ikke forstår turboneger også. Altså: Smak og behag! PS. Noen som vet om de kommer til Trondheim snart? Samfundet ? Uffa? (Håper på uffa, der blir det hærlig uhemma rølp! ) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 De skal jo spille i Nidarøhallen (Trondheim Spektrum (sic!) :roll) nå i mai engang, me thinks. Edit: Jepp. 31.05.03 http://www.nrk.no/programmer/radio/pyro/2569844.html Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 De skal jo spille i Nidarøhallen (Trondheim Spektrum (sic!) :roll) nå i mai engang, me thinks. Edit: Jepp. 31.05.03http://www.nrk.no/programmer/radio/pyro/2569844.html Huff... i et eksamenslokale... Ikke mye skjel i den plassen nei. :-? Men da har jo med seg surferosa!! Jippi! Det rekker i hvertfall opp! Har ennå ikke hørt "Jr. Ewing" men regner med det er ok, siden de har fått lov til å være med på turneen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fant et album av "Jr. Ewing" på snabbhubben.. Etter en rask gjennomhøring: Det rocker jo brukbart det også. Selv om det ikke "stjeler showet" fra de andre. Får se hvor mye rølp vi klarer å stelle i stand på nidarøhallen da.. (huff, kom til å tenke på akustikken der ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå