Gå til innhold

[Løst]IE8: Får døde vinuder etter litt bruk

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Internet Explorer og Windows Vista Ultimate.

Når jeg brukte IE7 så fikk jeg etter godt over ett år, problemet kom vel for 3-4 måneder siden. Problemet er at når jeg åpner nye vinduer, så etter at jeg har brukt maksinen litt, så blir enkelte av vinduene som jeg åpner helt nye, helt hvite. Og jeg får ikke brukt dem til å surfe med. Eller for å si det kanskje på en lettere metode. Hvis jeg trykker 10 ganger på IE knappen, og åpner 10 vinduer med IE. Så vil kun ett varierende antall være brukbare. Resten må jeg stenge igjen. Dette har ingenting med antall vinduer jeg åpner.

Jeg liker ikke fanebruken, så jeg bruker ikke det.

Så når dette problemet var med IE7, så oppgraderte jeg til IE8 i håp om at det ordnet seg. Noe det ikke gjorde. Så for ett par uker siden så formarterte jeg hele maskinen og la inn IE8.

Fortsatt så kommer denne feilen. Så jeg lurer på om det er ett eller annet som ligger å kjører i bakgrunnen som forårsaker dette, ett eller annet program.

Hvordan kan jeg finne ut av dette?

(Jeg testet også Firefox, men det fungerte ikke slik jeg ønsket på noen av sidene jeg bruker daglig, så da forblir det IE8 for meg også fremover.)

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...