AndersT2 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg bruker Internet Explorer og Windows Vista Ultimate. Når jeg brukte IE7 så fikk jeg etter godt over ett år, problemet kom vel for 3-4 måneder siden. Problemet er at når jeg åpner nye vinduer, så etter at jeg har brukt maksinen litt, så blir enkelte av vinduene som jeg åpner helt nye, helt hvite. Og jeg får ikke brukt dem til å surfe med. Eller for å si det kanskje på en lettere metode. Hvis jeg trykker 10 ganger på IE knappen, og åpner 10 vinduer med IE. Så vil kun ett varierende antall være brukbare. Resten må jeg stenge igjen. Dette har ingenting med antall vinduer jeg åpner. Jeg liker ikke fanebruken, så jeg bruker ikke det. Så når dette problemet var med IE7, så oppgraderte jeg til IE8 i håp om at det ordnet seg. Noe det ikke gjorde. Så for ett par uker siden så formarterte jeg hele maskinen og la inn IE8. Fortsatt så kommer denne feilen. Så jeg lurer på om det er ett eller annet som ligger å kjører i bakgrunnen som forårsaker dette, ett eller annet program. Hvordan kan jeg finne ut av dette? (Jeg testet også Firefox, men det fungerte ikke slik jeg ønsket på noen av sidene jeg bruker daglig, så da forblir det IE8 for meg også fremover.) Endret 18. juli 2009 av AndersT2 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 denne er vrient ( som du forklarer ) men prøv: verktøy>alternativer for internet>avansert>tilbakestil( internet explorer instillinger ) lykke til Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Var det ikke en tråd om dette for noen dager siden? Mener svaret var antivirus-program som ikke oppførte seg som det skulle. AVG? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Har AVG ja. Kan teste å avinstallere det for noen dager, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Det ser ut til at det var AVG som var synderen. Slettet det, og la inn NOD32, og har ikke hatt problemene siden. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå