Gå til innhold

Gode nettbutikker i storbritannia som selger hardware

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte til storbritannia nærmere bestemt wales til høsten for å studere.

men det har seg slik at jeg er nærmest avhengig av stasjonær PC men ser det ikke som lønnsomt å frakte pcen til wales om det nå er med post eller som bagasje så tenkte at jeg skulle selge denne og kun ta med skjerm, tastatur, mus, harddisker og cpu kjøler og heller kjøpe resten nytt der nede.

men så kommer spørsmålet, vet noen her av noen gode webshops i Storbritannia?

helst en butikk som selger lian-li kabinetter.

og hvordan er hardware prisene der i forhold til norge?

-Weebl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ebuyer.com er regnet som en av de beste og billigste. Selv var det mye tull med en av mine bestillinger fra dem (som ble kansellert to ganger uten grunn), så gikk derfor til scan.co.uk og kjøpte både skjerm og store deler av PC-en min der, og det gikk knirkefritt. Okobe.co.uk er regnet som veldig bra, og ebuyer er alt i alt den billigste jeg vet om. Scan.co.uk har også en veldig billig (ca 5-10 pund) installasjonsforsikring (erstatter komponenter hvis du ødelegger dem i byggingen) pluss Lian Li-kabinett til salgs.

Prisene på hardware ligger omtrent likt, men levekostnadene generelt er lavere. : )

Vær obs på at du trenger en europeisk til britisk pluggkonverterer hvis du tar med deg skjermen over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...