Gå til innhold

Noen sp.mål ang Nokia 5800

Anbefalte innlegg

Har Nokia 5800, men er helt blank på teknikk og dippedutter. Har derfor noe spørsmål som kanskje noen kan hjelpe meg med:

1. Hvordan laster man ned nye themes? Synes de som ligger inne på mobilen er kjedelig, og det hadde vært artig med nye. Har prøvd å laste ned noen fra nette, men må blande inn win zip eller noe sånt - og da stoppet det opp her...

2. Hvordan gjør jeg det for å surfe på mitt eget nettverk? Er det wifi det heter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Temaer er viktig og jeg er storbruker av dem. Registrer deg gratis på www.zedge.net og der kan du laste ned haugevis av glimrende gratis temaer. Du kan f.eks laste dem ned til PC, så sende dem via bluetooth til telefonen. Legger seg da i innboksen og du installerer ved å dobbelklikke på meldingen. Zedge har også andre ting enn temaer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Temaer er viktig og jeg er storbruker av dem. Registrer deg gratis på www.zedge.net og der kan du laste ned haugevis av glimrende gratis temaer. Du kan f.eks laste dem ned til PC, så sende dem via bluetooth til telefonen. Legger seg da i innboksen og du installerer ved å dobbelklikke på meldingen. Zedge har også andre ting enn temaer. :thumbup:

Jeg gjorde som du har skrevet og innstalerte programmet fra innboks men hvor legger det seg etter det har blitt innstalert? Jeg finner det ikke noe sted bortsett at det står under programbehandling at programmet er innstalert men det finnes ikke under programmer så hvor blir tema av? Det ligger ikke under Galleriet heller...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Tuuusen takk for svar!!! :)

Jeg vet ikke om jeg har bluetooth på PC'en... Men kan jeg bruke vanlig kabel og overføre? Det bør vel funke... :) Må prøve... :)

Lenke til kommentar

Jeg gjorde som du har skrevet og innstalerte programmet fra innboks men hvor legger det seg etter det har blitt innstalert? Jeg finner det ikke noe sted bortsett at det står under programbehandling at programmet er innstalert men det finnes ikke under programmer så hvor blir tema av? Det ligger ikke under Galleriet heller...

Har du sjekket temaer...?

Lenke til kommentar

Har du sjekket temaer...?

Ja

Lenke til kommentar
De ligger på innstillinger-personlig-temaer-generelle. Det gjør de i hvert fall på min. Jeg installerer alle på minnekortet.

Fant de når jeg la de på minnekortet så takk for hjelpen. Syntes det er litt merkelig at man ikke finner de når man legger de på tlf minne men men artig med noen nye temaer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...