IsakL Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Systemet mitt er som følger: Strømforsyning: Mist 600w (etter hva jeg greier å lese av) Prosessor: Core Duo T6400 Hovedkort: MSI Neo P75 elns Vifter: 1 "Thermotake" cpu kjøer, og 3 småvifter Skjermkort: Radeon Hd 4670 Ram: 4 gb ddr2 HDD: 1 Sata 2 320gb for minnet og en gammel bare for saving. Diskbrenner og spiller, floppy. Jeg har tenkt å bytte prosessor, hovedkort og ram til dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 vil jeg nå med dette ha noen flaskehalser som hindrer meg i å bruke de nye delene som de skal? takker for alle svar Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 bump! tenkte å gå til innkjøp i nær framtid så hvis noen vet at dette blir et bomkjøp kan dere godt si ifra Lenke til kommentar
stiangd Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har du tenkt å spille mye spill, nyere spill? Da burde du gjerne ha fått deg et nytt skjermkort som står på linje med prosessoren. Tror også PSUen burde holde, selv om jeg ikke er ekspert på området. Hadde vært greit å vite hva maskinen skal brukes til. Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 jaja, jeg har bestilt etter å fått bekreftelse fra en annen expert på området;) jeg skal drive med redigering av film i HD sånn at det blir ikke noe stort press på skjermkortet;) men takk for din tilbakemelding Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 det som blir press på skjermkortet er jo netopp redigering av film i HD :S krever mye krefter det strømforsyningen holder lenge Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Redigering av film tar mest på CPU. Mulig et skjermkort med Cuda-støtte kan ha noe for seg (om det finnes redigeringsprogrammer med støtte for detet). Ellers er vel skjermkota bare med på å aksellerere visning av HD-film/materiale? Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 og for ikke å snakke om konvertering av hd materiale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå