uskyldig212 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 finner ikke riktig kategori i data forumet så eg spør her. eg har en sang en mp3 fil som ikke lar seg sletter eller flytte. får heller ikke til og scanne den for virus får bare opp " error file does not exsist " så det eg lurer på er det en måte og " røske " den rett av hardisken ikke noe tull bare fjerne dens eksistens av hardisken min? evig takknemlig for svar ! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Forumet "datamaskiner" for eksempel Har du prøvd å slette fila i sikkerhetsmodus (hvis OS=windows)? Evt kjør disk-sjekk i sikkerhetsmodus, kan være noe krøll i filsystemet. Hvilket filsystem er det forresten snakk om? Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 windows vista home premium 64bits Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kanskje programmet "unlocker" kan gjøre slik at du kan slette den? http://www.filehippo.com/download_unlocker/ Endret 17. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå