Bruker-158599 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hei, kom over denne artikkelen for noen uker siden. Tenkte at det er jo perfekt, jeg som ikke har en windows xp cd kan redd meg ut uten at det koster ei krone Spørsmålet er hvordan skal jeg gjøre det? Brenne ubuntu på cd, boote fra cd også gå inn i ubuntu? Kan noen forklare meg litt mer i detaljer? Har deepburner og skal brenne iso image. Lasta ned ubuntu 9.0.4 fra ubuntu.com har pakka ut filen, men hvordan skal jeg brenne? Veldig mange mapper, så ble litt forvirra her. Også er det noen som har prøvd det jeg linket til? Hvor ligger iso fila? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tja, vil tro det blir som følgende: *Brenne til CD eller minnepenn *Starte live miljøet *Dra ned for speilbilde fra pakkebrønnen og bruke dette til å lage et image og ta filbackup og blabla. *Overskriver hele C: når disken begynner å ikke adlyde fra image fila? Dog, praktisk for å redde filer uanett. Men husk i legg det i .img eller komprimer det i f.eks 7zip eller bzip Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Tja, vil tro det blir som følgende:*Brenne til CD eller minnepenn *Starte live miljøet *Dra ned for speilbilde fra pakkebrønnen og bruke dette til å lage et image og ta filbackup og blabla. *Overskriver hele C: når disken begynner å ikke adlyde fra image fila? Dog, praktisk for å redde filer uanett. Men husk i legg det i .img eller komprimer det i f.eks 7zip eller bzip Ikke så veldig lurt ?? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Brenne Ubuntu-CD : https://help.ubuntu.com/community/BurningIsoHowto Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ikke så veldig lurt ?? Hadde jeg bare vist det Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå