danilovic Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har en ordre liggende hos DVDstrax med en del varer i. De har angivelig sendt meg 7/9 varer i denne ordren, men én av de sendte varene har jeg ikke mottatt ennå. Den skal ha blitt sendt 19. juni. Til sammenligning mottok jeg en vare sendt 18. juni for mange uker siden. Problemet er bare at de ikke svarer på forespørsler! Foruten det skjemaet jeg har prøvd å bruke på siden deres, finner jeg bare en adresse i Danmark som kontaktinformasjon. Kan ikke se for meg at de svarer på analoge brev, om de ikke svarer på digitale forespørlser. Det er nå tolv dager siden jeg sendte dem en henvendelse. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke noe sendingsnummer eller noe, så jeg tviler på at det hjelper å kontakte Posten? Daniel Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Bump. Ingen som har noe tips? Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har du betalt med kreditt-/debetkort? Kanskje kortutsteder kan være behjelpelig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Har betalt med Visa fra Postbanken, og ser at pengene ble trukket fra kontoen min 22.06.2009. Du mener altså at jeg bør kontakte banken min? Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg vet lite om disse bankenes ikke-lovpålagte ordninger utover det som fremgår av artikkelen, og den er jo ikke akkurat glassklar. Men det skader jo ikke å ta en rask telefon til banken og undersøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå