Laukhau Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har akkurat montert alt av maskinvare i det nye kabinettet jeg fikk i dag. (Antec 1200). Så kommer problemet når jeg skal slå på dataen. Den vil ikke starte. Har sjekket at alle kablene som skal være koblet til er koblet til. Den får strøm siden det kommer lys i lydkortet når jeg har i kontakten. Det kommer også et grønt lys på hovedkortet. Lurer på om det er noe med start-knappen som er galt. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har sjekket at alle kablene som skal være koblet til er koblet til. Den får strøm siden det kommer lys i lydkortet når jeg har i kontakten. Det kommer også et grønt lys på hovedkortet.Lurer på om det er noe med start-knappen som er galt. Noen som kan hjelpe?? Trenger du fortsatt svar på denne? Emnet er merket som "Løst".... Uansett, starter maskinen dersom du kortslutter de to pinnene som startknappen er koblet til (på kontakten på hovedkortet)? I så fall er svaret ja - da er det noe galt med start-knappen. Lenke til kommentar
Laukhau Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Har sjekket at alle kablene som skal være koblet til er koblet til. Den får strøm siden det kommer lys i lydkortet når jeg har i kontakten. Det kommer også et grønt lys på hovedkortet.Lurer på om det er noe med start-knappen som er galt. Noen som kan hjelpe?? Trenger du fortsatt svar på denne? Emnet er merket som "Løst".... Uansett, starter maskinen dersom du kortslutter de to pinnene som startknappen er koblet til (på kontakten på hovedkortet)? I så fall er svaret ja - da er det noe galt med start-knappen. Nei, trenger ikke svar lengre. men takk likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå