eMTea Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Er det noen der ute som har fått dette til å har lyst til å dele sine erfaringer med meg? Jeg har installert Win7Beta driverne fra Digital Everywhere, og installeringen gikk smertefritt, installerte for MCE plugin. Men når jeg er ferdig med å sette opp alt i MCE, med INTELSAT, THOR 2,3 (359,0E - 1,0W) så kommer det ikke noe bilde på noen av kanalene. Dessuten er de eneste norke kanalene jeg finner radiokanaler, å de er det ikke lyd på. Jeg har nettop tatt ut kabelen og kortet av HDPVR'en jeg har, så jeg vet at begge de er funksjonelle og oppe å går.. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 jeg kjører kabel-versjonen smertefritt i windows 7 64 bit.. media centeren fungerer egentlig helt smertefritt for meg. men det kan jo tenkes at driverne oppfører seg annerledes når det kommer til satelitt-versjonen så der er jeg blank. for øyeblikket bruker jeg driverversjon 5.0.6070.3000, usikker på om det er den som Windows finner eller om det er den direkte fra DE da jeg har rotet frem og tilbake mellom de noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå