Xviking Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 jeg er i utlandet naa saa det er ikke alla bokstaver det gaar ann og skrive. jeg er en gutt paa 13, og vil veldig gjerne fjerne fregnene mine. foler meg saa stygg med dem, spessielt naa naar jeg skal begynne paa ungdommskolen.. har hort kjerringraad som og smore fregnene inn med sitronsaft, og ligge med det over natta. funker det med sitronsaft paa flaske eller funker det i det hele tatt?? haaper paa svar saa fort som mulig Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Les litt her: http://www.lommelegen.no/333407/fjerning-av-fregner Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 vil helst ikke betale flesk for kremer osv. men har hort at sitronsaft bleker fregner og hud fordi det er c-vitaminer men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Press modne blåbær til en tynn grøt. Legg den på fregnene om kvelden før man går til sengs. Masken vaskes av igjen neste morgen, dettes gjentas om nødvendig. I tillegg er det et tips å vaske ansiktet regelmessig med sitronsaft Dette er et kjerringråd jeg fant på nettet. Så kan ikke si om det funker eller ikke (har ikke fregner). Ettersom du er ute etter en billig metode. Du kan også fjerne det med laser eller kremer. Men det blir fort dyrere Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hehe, jeg ser for meg hvordan puten min hadde sett ut dersom jeg hadde gnidd blåbærgrøt ut over hele fjeset før jeg gikk for å legge meg. Jeg ville rådet deg til å gjøre det som blir henvist over fra lommelegen.no, hvor legen anbefaler å bruke en spesiell solkrem som inneholder hydrokinon. Dersom du ikke har råd til å kjøpe denne selv, kan du nevne problemet for foreldrene dine. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg vil si at vi er heldige som har mennesker med fregner som beriker samfunnet. Det er en del av deg og din personlighet. Det er inget å skamme seg for. Men dette har du sikkert hørt andre si. Dessverre finnes det ingen lett måte å fjerne fregner på med permanent resultat. Det er svært kostbart, resultatet er varierende og ikke helt uten bivirkninger. Du er enda alt for ung for å selv kunne igangsette noe annet enn sitronkuren. Lenke til kommentar
Mordpinne Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hvis du bruker hydrokonin må du bruke masse solkrem i tillegg fordi ellers kan du få mer pigmentflekker hvis huden utsettes for for mye sol når du har brukt hydrokonin. Men jeg brukte det og fikk sikkert masse sollys på meg siden jeg ikke akkurat gadd å smøre meg hver tredje time +var i India og jeg fikk ikke noen syke flekker i ansiktet eller noe så tror det funker. Du blir seende totalt blek og dehydrert ut som en vampyr though. Men det er bare kult. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sugen på å bli kvitt alle fregnene mine jeg og.. Tips i tråden må prøves Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjøpen stor blåbær muffin å gni den inn i trynet Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Mens vi snakker om fregner - jeg får bare ca. 10 rundt neseroten, og litt flere på overleppa(som av åpenbare grunner ikke synes), så er det noen måte jeg kan få flere på? Er masse ute i sola, men det gir ikke noen som helst uttelling whatsoever. Lenke til kommentar
likeabaws Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 jeg er i utlandet naa saa det er ikke alla bokstaver det gaar ann og skrive. jeg er en gutt paa 13, og vil veldig gjerne fjerne fregnene mine. foler meg saa stygg med dem, spessielt naa naar jeg skal begynne paa ungdommskolen.. har hort kjerringraad som og smore fregnene inn med sitronsaft, og ligge med det over natta. funker det med sitronsaft paa flaske eller funker det i det hele tatt?? haaper paa svar saa fort som mulig Hallo, jeg er ei jente på 13 år og jeg føler akkurat det samme som deg! jeg gjør nesten hva som helst for å få vekk alle fregnene mine.. føler meg så stygg med de midt i trynet.. hva skal jeg gjøre? jeg er desperat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå