deathshot Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Lurer på hva den endelige prisen blir om vi importerer en Chevrolet Malibu fra USA. Nå som GM går konkurs så har de fine bilen til lave priser. Så hva blir prisen etter motoravgiftenene, toll og alt det tullet der? Tusen takk på forhånd Endret 17. juli 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Etter å ha dratt den gjennom importkalkulatoren til din side får jeg rundt 390000 Men jeg frykter jeg har lest feil og valgt feil (den minste motoren). http://is.gd/1C3FN <- ferdig utfyllt importkalkulator. Finner ingen utslippsmålinger på den, som er det tollverket benytter i dag for å fastslå avgift. -C- Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 hmm, 390k.. Det koster sikkert en del å registrere den også. Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis du først skal importere, hvorfor noe så usexy som en Malibu? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Den var fin den.. Ta en titt innenfor bilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Man får legobiler med mindre plastikkinteriør enn det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå