bIsk0p Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og man får ikke starta battlefield heroes i Opera!!! :| Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva slags tullete utsagn er dette da? Hvilke testere nøyaktig? vi er da alle testere Så vi har rapportert at det ikke er stabilt? Det kjenner jeg meg ikke igjen i. Har ikke hatt en eneste krasj så langt. Lenke til kommentar
program Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 At spill som Battlefield Heroes ikke virker er nok ikke Opera sin feil. Heller slett arbeid av Ea, fordi Opera har liten markedsandel. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Snapshotene til Opera 9.6 var en stund helt grusomme med tanke med (u)stabilitet, men for snapshotene av Opera 10 har jeg ikke opplevd noe særlig ustabilitet. På snapshot-bloggen rapporteres det svært lite om stabilitetsproblemer, så kilden som mener de er ustabile hadde vært greit å få. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde aldri noen problemer med stabilitet i 9.6. Men hvis den var så ustabli som du påstår er det nok ikke noe enkelt svar på hva det kom av. Da er det nok mange ulike grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå