kjeLL// Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) problem løst: det viste seg at jeg hadde glemt at jeg hadde instalert adblock+ og den fjærner alle "annonser" hei. jeg får ikke frem noen annonser på bruktmarkedet lenger. har prøvd å fjærne cash og oppdatere siden. men det hjelper ikke. bruktmarkedet funker bra i de andre nettleserne mine. Endret 17. juli 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bruktmarkedet har ikke fungert i FF på lenge til meg. Dette gjelder også forsåvidt brukt1.no. Der får jeg opp alle "placeholder"ene til annonsene, men de er ikke utfyllt med data. Hvis jeg bruker IE/chrome/safari så funker det uten problemer. Nå bruker jeg endel extensions og userscript, så det kan være noen av disse som kødder til noe. -C- Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 jeg bruker KUN noscript addon i fx. og den skal tilate alt som er på den siden.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 det viste seg å være addblock+ som fjærnet annonsene (ironisk nok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå