Gå til innhold

Akambrukernes bilder - august 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit.

Takker for gratulasjonene. :) Hellt sinnsvakt mange som har gitt oss oppmerksomhet. Folk jeg aldri har hørt om og alt mulig. Helt merkelig. :)

Ang bildet så er det helt greit, selv om barn (niese og nevø) er med på bildet. Det får gå denne gangen. :)

Det var da bra, Ratleto...og gratulerer med sikkert vellykket gjennomføring da, nå står vel foto-bryllupsreisen for tur..

RandiA

Takker. Veldig fornøyd med gjennomføringen. Flere sa det var det beste bryllupet de hadde vært i. Stemningen var veldig god og avslappet. :)

Ang bryllupsreise, så driver jeg, sånn delvis på spøk, og sier at det får vi vel råd til i 2017. For feiringen har kostet en del, selv om brudens foreldre har betalt godt over halvparten av moroa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*bilde*

f/16, noe som plutselig viser hva 5D mangler :p Støvfjerning! Fjernet sikkert 25 flekker, og det er sikkert flere igjen. Men ellers banker den driten av mitt gamle kamera ;)

Bør helst sees stort!

Utrolig flotte bilder, altså ikke bare dette, men de andre bildene du har vist andre dager også. Hvilket utstyr bruker du? (og ja jeg vet at det ikke er utstyret det kommer an på osv, men er bare nysgjerrig). :p

Lenke til kommentar
Her er et lite knippe fra Greåker fort ...

Tom

Fine greier.

Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 160 ;)

Jupp.

Indeed =)

Bingo!

:p

Takk for tiltroen. :p

Spør KSolfjeld hvor gammel jeg er.

Portrett jeg tok av en venninne da jeg møtte hun i sentrum.

post-157128-1249834062_thumb.jpg

Neat. Hvilken film skal det forestille?

Lenke til kommentar
Noen som vet om de små svarte er bebiser...?

Ser at Marihøna ikke forlater dem.

Det er ikke bladlus da? Marihøner gjeter bladlus av en eller annen grunn. Etter en stund så spiser de bladlusene.

Argumentet mot bladlus er at de ikke er grønne ...

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg antar det er bladlus eller noe, som jeg tror marihønes liker? Men er mulig jeg tar feil.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...