RandiA Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fine farger...og røyken kom jo godt frem på det andre bildet, historisk sus over slike gamle lokomotiver.. RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Moooorgan Kaaane.. var hans navn.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fine farger...og røyken kom jo godt frem på det andre bildet, historisk sus over slike gamle lokomotiver..RandiA Takk for det Randi:-) Moooorgan Kaaane.. var hans navn.. Godt å vite at det ikke bare er jeg som tenker sånn :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Moooorgan Kaaane.. var hans navn.. Det hadde fattern min også sagt. Han er over 50. Hvor gammel er du egentlig, mr Aldra? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit. Takker for gratulasjonene. Hellt sinnsvakt mange som har gitt oss oppmerksomhet. Folk jeg aldri har hørt om og alt mulig. Helt merkelig. Ang bildet så er det helt greit, selv om barn (niese og nevø) er med på bildet. Det får gå denne gangen. Det var da bra, Ratleto...og gratulerer med sikkert vellykket gjennomføring da, nå står vel foto-bryllupsreisen for tur.. RandiA Takker. Veldig fornøyd med gjennomføringen. Flere sa det var det beste bryllupet de hadde vært i. Stemningen var veldig god og avslappet. Ang bryllupsreise, så driver jeg, sånn delvis på spøk, og sier at det får vi vel råd til i 2017. For feiringen har kostet en del, selv om brudens foreldre har betalt godt over halvparten av moroa. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Moooorgan Kaaane.. var hans navn.. Det hadde fattern min også sagt. Han er over 50. Hvor gammel er du egentlig, mr Aldra? 21 år. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 30 Her er et lite knippe fra Greåker fort ... 1/200s, f/4, ISO 800 1/400s, f/8, ISO 200 1/1250s, f/5,6, ISO 200 EOS 30D + Sigma 105mm f/2.8 Macro (utlånt). Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 40 Jupp. Lenke til kommentar
Ava Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 http://www.flickr.com/photos/worren/3801675208/ konsert i går, var skøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 *bilde*f/16, noe som plutselig viser hva 5D mangler Støvfjerning! Fjernet sikkert 25 flekker, og det er sikkert flere igjen. Men ellers banker den driten av mitt gamle kamera Bør helst sees stort! Utrolig flotte bilder, altså ikke bare dette, men de andre bildene du har vist andre dager også. Hvilket utstyr bruker du? (og ja jeg vet at det ikke er utstyret det kommer an på osv, men er bare nysgjerrig). Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 60 Jupp. Indeed =) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 160 Jupp. Indeed =) Bingo! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Portrett jeg tok av en venninne da jeg møtte hun i sentrum. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Her er et lite knippe fra Greåker fort ... Tom Fine greier. Simon sier at han er 21 år; men han er egentlig 160 Jupp. Indeed =) Bingo! Takk for tiltroen. Spør KSolfjeld hvor gammel jeg er. Portrett jeg tok av en venninne da jeg møtte hun i sentrum. Neat. Hvilken film skal det forestille? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Takk. Usikker på den spesifikke, bare brukte Holga-preseten. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Siste for i dag, for nå gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Utrolig flott, Petteram. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Utrolig flott, Petteram. Takk for det Lena:-) Noen som vet om de små svarte er bebiser...? Ser at Marihøna ikke forlater dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om de små svarte er bebiser...?Ser at Marihøna ikke forlater dem. Det er ikke bladlus da? Marihøner gjeter bladlus av en eller annen grunn. Etter en stund så spiser de bladlusene. Argumentet mot bladlus er at de ikke er grønne ... Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg antar det er bladlus eller noe, som jeg tror marihønes liker? Men er mulig jeg tar feil. Endret 9. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå