RandiA Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) På asfalten: Litt anderledes enn det vi er vant fra deg. Me like Tom Det var litt fleip i dette....., men det er riktig at den ligger utover asfalten på "gårdsplassen", ...og ser slik ut: Endret 9. august 2009 av RandiA Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Er rimelig fersk innen fotografering, og setter stor pris på tilbakemeldinger. Bildene er tatt med et 450D m/kit linse. Bildet vannsøl er tatt på max zoom med en gammel canon 70-300 linse fra 1995. Endret 8. august 2009 av firberblad Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Et av Ormen Lange Nyhamna fra i kveld. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skikkelige fargekalas denne gangen :/ Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Et av Ormen Lange Nyhamna fra i kveld. Er det tatt fra Røsand? Ikke ulik utsikten her: Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dramatisk solnedgang på Lauvskar i Samnanger kommune jeg var vitne til: Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Et av Ormen Lange Nyhamna fra i kveld. Er det tatt fra Røsand? Ikke ulik utsikten her: Nei, er tatt fra Kjørsvika Camping det. Men kan umulig være langt unna. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dramatisk solnedgang på Lauvskar i Samnanger kommune jeg var vitne til: Det var faktisk veldig spiselig. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var faktisk veldig spiselig. takk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 f/16, noe som plutselig viser hva 5D mangler Støvfjerning! Fjernet sikkert 25 flekker, og det er sikkert flere igjen. Men ellers banker den driten av mitt gamle kamera Bør helst sees stort! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen av dagens: Kamuflasje.... En øyenstikker til... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fantastiske makroer Petteram! Helt nydelig! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fantastiske makroer Petteram! Helt nydelig! Tusen takk for det Ingard:-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 couple more from me =) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Henning Sommerro på Hemnesjazz.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Henning Sommero du, da er det jo sommer:-) Flott utsnitt og fanget i et bra øyeblikk. kanskje jeg ville klonet vekk mikken, men det er bare plukk fra min side:-) Endret 9. august 2009 av Petteram Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Liker ikke å clone. Jeg syns den posen var veldig Sommerro i alle fall. Det var VARMT der. Nytt bilde fra meg, forresten. "Das Auto" Endret 9. august 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit. Takker for gratulasjonene. Hellt sinnsvakt mange som har gitt oss oppmerksomhet. Folk jeg aldri har hørt om og alt mulig. Helt merkelig. Ang bildet så er det helt greit, selv om barn (niese og nevø) er med på bildet. Det får gå denne gangen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit. Takker for gratulasjonene. Hellt sinnsvakt mange som har gitt oss oppmerksomhet. Folk jeg aldri har hørt om og alt mulig. Helt merkelig. Ang bildet så er det helt greit, selv om barn (niese og nevø) er med på bildet. Det får gå denne gangen. Det var da bra, Ratleto...og gratulerer med sikkert vellykket gjennomføring da, nå står vel foto-bryllupsreisen for tur.. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Overhodet ikke macro :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå