cruelphotography Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Synes ikkje det var helt flatterende for puppene hennes jeg? De ser skeive ut! Ett til fra meg her nå. Ting i bevegelse + 85 1,8 @ 4ish blender på nærmeste hold ifht nærgrense ca + 5d classic er ikke supert kult. Tok litt forsøk på fokusen. Spesielt siden jeg ikke vet hvordan jeg slår på følge fokus (lols?). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 er alltid imponert over hvor flink du er til å legge makup ole neida.. stilig, hvorfor landskaps format? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Synes ikkje det var helt flatterende for puppene hennes jeg? De ser skeive ut! Kanskje den ene er litt større enn den andre? Det er ikke uvanlig... - Jeg liker bevegelsen i håret og uttrykket som du har fanget . Francis Endret 1. september 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Synes ikkje det var helt flatterende for puppene hennes jeg? De ser skeive ut! Ett til fra meg her nå. Ting i bevegelse + 85 1,8 @ 4ish blender på nærmeste hold ifht nærgrense ca + 5d classic er ikke supert kult. Tok litt forsøk på fokusen. Spesielt siden jeg ikke vet hvordan jeg slår på følge fokus (lols?). Trykk på knappen det står AF på ved toppskjermen, scroll med en av hjulene til det står AI Servo i stedet for ONE SHOT/AI Focus. Tror de er pekefingerhjulet. Endret 1. september 2009 av matsktsk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser best ut stort.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Et par vennlige tips fra meg Ingardj : 1) de aller, aller fleste bilder ser best ut stort 2) de fleste bilder ser best ut uten vannmerke (ikke legg ut bilder på nett om du er redd for at andre skal bruke det) Ellers, som alltid, er det flotte farger og fin skarphet Edit : Devisor : dødsbra! Herlig lysbruk! Endret 1. september 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Et voksent måltid: Endret 1. september 2009 av Petteram Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Uppsss og æshhjjj...men flott bilde som vanlig Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det ikke på tide å bytte tråd nå...? Er jo 1. september idag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Akambrukernes bilder - september 2009 Ingen som ennå har postet der,så hvem vil bli først Endret 3. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Et voksent måltid: Særs bra dette her. Jeg sliter med å få så bra både generell skarphet og dybdeskarphet. Har observert (og tatt bilde av) liknende edderkopp (men i hvit utgave) og tege, må si jeg er overrasket at den gikk for et så stort bytte. Bra fanget av dere begge. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 på tide å gjøre noe shoots.. men dette syns jeg om at august og sommeren er straks over. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 That's me And those are just two of the pictures i really like: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og denne tråden er fortsatt feil å poste i. Vi er i neste mnd nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå