ColaDranker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ratleto: Du har et helt miniatyrunivers inni der Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Canon 40D med en Tamron 17-50 som jeg brukte denne dagen til å teste ut. iso 200 f2,8. Varierende brennvidder. Meget flotte bilder. Hvilket gammelt kystfort er det? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ratleto: Du har et helt miniatyrunivers inni der Nettopp derfor jeg kaller dem "Subspace" på Flickr. Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Simon Aldra: Tusen takk. Det er Verdens Ende. Nederst på sørspissen av Tjøme. Masse gamle stillinger fra krigens dager og en del nyere anlegg litt her og der. Et populært sted å ta bilder, vasser omtrent i fotografer der noen ganger Ratleto: Far out, dude;) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dro med meg dattera mi på ripsslang. Heter det slang i resten av landet òg, forresten? Det heter slang der jeg bor ihvertfall (vokst opp i Fredrikstad) Liker komposisjonen i bildet, og fargen på ripsen. Men bladene virker blasse og tildels kunstige. Tom Når jeg var liten gikk jeg også på slang, men det var stort sett plommer og epler. Ringe på etter man var ferdig for å spørre om pose var alltid et kick.. Synes etterbehandlingen av bildet er grei, liker grønnfargen jeg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bare noen enkle blomster i dag.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Melankolsk i dag, Jensen? Enda et portrett. Begynner å bli litt mange av dem fra de siste par dager, men men. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ingardj, det er så utrolig hvordan du får ting som er så enkelt til å bli så, ja kan si det slik: make the ordinary extraordinary. Godt jobbet! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er blitt litt imponert over Oly E-P1 når ISO må skrus opp - min gamle Fuji F31fd var ikke så verst (og blant de kompakte har det jo halvveis fått en legendestatus), men E-P1 utklasser den uten å anstrenge seg (det burde jo egentlig bare mangle, når man tenker på pris, størrelse, utvikling etc). Her er et tatt med 14-42 objektivet på full tele, Vivid bildemodus, og med ISO 1250. Kun nedskalert, ellers rett fra kameraet. Rødfargen på Vivid er muligens litt over the top, men det gir jeg egentlig F i... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tøft! Skal ut i skogen å ta noen soppbilder.. Hva slags skog finner man sopp i? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sant å si kan jeg knapt huske å ha gått i en skog på høsten uten å se sopp. Men jeg vil tro at mengden øker jo mer urørt skogen er - masse nedfallstrær og annet organisk som har tatt repern og blir liggende er jo det de lever av å bryte ned. Tipper det er mindre i en juletreprodsusentskog, for å si det sånn Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 finnes også i SH og mere mettede farger på http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bare noen enkle blomster i dag.. Av og til tror jeg du bare gjør det for å gni det inn... En neslesommerfugl fra meg denne gangen. Kun forsiktig redigert i the gimp, tatt med D80 m/18-55 VR Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Da er jeg ferdig med et par nye bilder fra makro-sesjonen i går. Subspace: Veins Below the surface Fortsatt samme sprettballen med glitter inni. Endret 29. august 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Chambord Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Utrolig hvor spennende en sprettball kan bli Ratleto Slenger ut et fra hagen i valldalen, hvor plommene enda ikke er helt der dem skal være. Har hengt meg litt opp i fargen grønn, de siste dager. For mye av det gode? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Utrolig hvor spennende en sprettball kan bli Ratleto Jepp. Men jeg synes fortsatt at telysholderen med luftbobler (1, 2) i ble enda kulere. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tok meg en tur til hagene på Lade bare for å se hvordan det så ut der.. Mye fint igjen enda. Blir vel en tur i morra hvis morgensola er oppe.. Håper på det Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Adgang forbudt! F5 + 105/2.5 + SB600 + FP4+ i Fomadon Excel 1+1 (XTOL). Francis Endret 29. august 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Høyt henger de, og sure er de: F5 + 105/2.5 + SB600 + FP4+ i Fomadon Excel 1+1 (XTOL). Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå