Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lurte på om jeg skulle byttet dagens bilde i augustfesten med ett av disse to: Noen som har en mening om det....? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå begynner vi å snakke vettu! Litt vel kraftig oppskarping på vannymfa kanskje, men ellers knall! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lurte på om jeg skulle byttet dagens bilde i augustfesten med ett av disse to:Noen som har en mening om det....? Den første der var bare helt fantastisk...du behøver ikke bytte den du har lagt ut, du viser den jo her nå :!: Hadde du ikke stativ på den heller? Tar du mange raske skudd da? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå begynner vi å snakke vettu! Litt vel kraftig oppskarping på vannymfa kanskje, men ellers knall! Ser det ble en smule i overkant ja selv om jeg prøvde å være forsiktig he he... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lurte på om jeg skulle byttet dagens bilde i augustfesten med ett av disse to:Noen som har en mening om det....? Den første der var bare helt fantastisk...du behøver ikke bytte den du har lagt ut, du viser den jo her nå :!: Hadde du ikke stativ på den heller? Tar du mange raske skudd da? Ikke stativ her nei. Det hadde blitt for tungvint. Må snike meg innpå disse buggerne å fyre løs når jeg er nærme nok:-) Kanskje om morgenen idet solen står opp, for da henger de til tørk og er lettere å komme innpå.... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå begynner vi å snakke vettu! Litt vel kraftig oppskarping på vannymfa kanskje, men ellers knall! Ser det ble en smule i overkant ja selv om jeg prøvde å være forsiktig he he... Å roe ned radiusen litt har jeg funnet ut at er smart. Da får du ikke den tydelige effekten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Å roe ned radiusen litt har jeg funnet ut at er smart. Da får du ikke den tydelige effekten. Hva har du den på da? Har den vanligvis på 0.7-2 jeg i PS.7.0..bildene mine blir ofte for "skarpet" ja, men på trykk kommer ikke det frem. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nydelig Petteram! Takker så mye:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fornyet Avatar-bildet mitt litt i dag, oppgradert med det nye kameraet Det er en hagestikle - Eryngium planum. Det som er litt spesielt med den, er den fantastisk fine blå fargen. Men det kommer visst ikke helt frem av bildet. RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du vil ikke heller ha en som er 100x100 med finfin ramme? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Du vil ikke heller ha en som er 100x100 med finfin ramme? Hva mener du med det? Det var så plundrete å gjøre den liten, prøvde sikkert 20 ganger, og til slutt laget jeg en liten gif..men den ble ikke særlig klar og fin den avataren nei. 100 kan den ikke være heller. RandiA Endret 3. august 2009 av RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg mener at du kan bruke den jeg la inn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg mener at du kan bruke den jeg la inn? OK, takk skal du ha, ble litt tydeligere den ja...det er vel mitt bilde vel? :!: Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Som flere har fått med seg, kjøpte jeg bil i går. Fant denne "audien" på pulten til selgeren :/ Og ja, jeg kjøpte en Audi. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gratulerer med ny bil og atter et godt bilde:-) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk takk Petteram. Du hadde noen imponerende bilder her selv Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Denne vil jeg gjerne kalle Doffen..:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Denne vil jeg gjerne kalle Doffen..:-) Utrolig hva du får til av de styggingene... :!: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå